Postanowiłem pierwszy raz samodzielnie zatankować samochód gazem. W tym celu wybrałem się na wskazaną stację benzynową. Najpierw zatankowałem benzynę i udałem się do kasy. Zostałem zgodnie ze standardami powitany. Po poinformowaniu mnie o kwocie do zapłaty zaproponowano mi hot doga w zestawie z promocyjnym napojem. Podziękowałem, ale poprosiłem o papierosy. Padło zapytanie ,, czy nie potrzebuję zapalniczki " . Następnie stwierdziłem ,, Potrzebuję jeszcze zatankować gaz. Czy jest instrukcja samodzielnego tankowania na dystrybutorze? Będę to robił pierwszy raz i nie wiem czy sobie poradzę" .Padła odpowiedź: Oczywiście jest instrukcja. Jeżeli życzy Pan sobie pomogę. Proszę przestawić auto na stanowisko a ja podejdę i pokarzę jak prawidłowo zatankować. To bardzo prosta czynność ale rozumiem, że pierwszy raz trzeba pomóc. Po takiej obsłudze bardzo wysoko oceniam postawę personelu. Pracownicy ubrani jednakowo, bardzo schludnie i czysto.Stroje w ładnej, elegancko dobranej tonacji z rozróżnieniem na wersję męską i damską, z gustownymi dodatkami w postaci apaszek i krawatów. Postawę pracowników oceniam bardzo wysoko. Widać świadomość biznesową - do każdego produktu proponowane są produkty komplementarne podnoszące obroty np: zestaw hot- dog plus napój czy papierosy i zapalniczka. Personel miły, zgłasza chęć pomocy i właściwie odczytuje potrzeby klienta, dyskretnie i ze zrozumieniem ocenia umiejętności.
Wybrałem się na zakupy do Castoramy licząc na fachowe porady. Pierwsze kroki skierowałem do działu informacji. Moje zapytanie : '' Jestem u Państwa pierwszy raz. Potrzebuję zakupić kilka rodzai żarówek według zestawienia z projektu. Zależy mi na czasie. Gdzie znajdę pomoc " W odpowiedzi otrzymałem jasną, konkretną informację : Witamy w Castoramie. Dział oświetlenia mieści się w 37 alei. Pójdzie Pan prosto i w głównej alei skręci w lewo. Przy każdym dziale zorganizowany jest punkt informacyjny, gdzie uzyska Pan fachową pomoc. Życzę miłych zakupów. Po takiej odpowiedzi można mieć pewność, że wybrało się odpowiednie miejsce na zakupy. Klient czuje się potrzebny. Wysoko oceniam kompetencje zawodowe doradców. Jasno i rzeczowo udzielają odpowiedzi na wątpliwości klienta, specjalne jaskrawe stroje w barwach firmowych pozwalają na szybkie odnalezienie pomocy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.