Zamówienie złożone 18/12 do dziś (30/12) nie zostało wysłane. Nadano jedynie numer przesyłki, pomimo wielu maili z prośbą o informację, dopiero DPD poinformowało, że paczka nie została przekazana kurierowi. BOK portalu Gigant.pl twierdzi, że wyjaśnia sprawę (od 4 dni), jednak nadal nie ma żadnej informacji z ich strony. Portal każe opłacić zamówienie przed realizacją, na początku non stop kontaktując się z klientem, jednak po wpłacie, kontakt jest znikomy. Lepiej dodać kilka złotych i zamówić książki z rzetelnych księgarni.
Skorzystałem z opcji połączonej usługi PayU oraz Szopi.pl, czyli zamówiłem zakupy z odroczoną płatnością. Pośrednikiem w tym przypadku jest portal Monedo.pl. Zakupy zostały zrealizowane i opłacone w sierpniu 2018 roku. Do dziś (czyli 29/12/2018) portal Monedo przesyła mi kolejne powiadomienie o zapłacie, gdzie Konsultant za każdym razem źle odczytuje dane z systemu, w sposób bardzo niemiły oraz niekompetentny nalega na kolejne wpłaty, tym samym wyłudzając nienależne pieniądze. Nadal czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji (4 tygodnie bez kontaktu z ich strony poza ponagleniami, mimo przesłanych wszystkich screenów oraz potwierdzeń wpłaty z portalu Szopi.pl) Nie polecam nikomu. Jest wiele metod i produktów pożyczkowych dostępnych na rynku. Jeśli spotkają Państwo monedo — PROSZĘ NIE KORZYSTAĆ, DLA WASZEGO DOBRA.
Bardzo kiepska jakość obsługi klienta. Długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie zapytania o produkt, reklamacje nie uwzględniane pod żadnym kątym a sama infolinia pozostawia wiele do życzenia.
Biedronka za każdym razem doskonale spełnia swoje standardy. Zarówno asortyment jak i jakość obsługi klienta jest na wysokim poziomie. Również w mniejszych miejscowościach jak Mielec.
Byłem bardzo mile zaskoczony, kiedy na infolinii T-mobile otrzymałem odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Ponadto czas oczekiwania na połączenie był stosunkowo krótki a ponadto warto dodąć, iż infolinia była bezpłatna.
Pomimo tego, iż pracuje tam aż czterech konsultantów, to nie zawsze możemy liczyć na wysoką jakość obsługi. Czas oczekiwania na swoją kolej, niekiedy w tak absurdalnych sprawach jak zapytanie o sens działania automatu wydającego biletu z kompletnie bezużytecznymi numerkami, niekiedy jest dłuższy niż sama podróż do galerii (w godzinach szczytu, z centrum, zastępczym autobusem). Ponadto zachowanie niektórych pracowników jest wysoce naganne. Ignorowanie klientów, prywatne rozmowy, a wręcz zachowanie wskazujące na przeglądanie obecnie portalu ze śmiesznymi obrazkami. Jedynie młodszy konsultant wraz z koleżanką starający się obsłużyć wszystkich klientów naraz, niestety nie do końca znający ofertę T-mobile, mimo wszystko ratują wizerunek firmy.
Na codzień nie jest niczym szczególnym, że Pani ekspedientki i Panowi ekspedienci w sklepach mają za główne zadanie, przywitać, służyć pomocą i radą. Jednak kiedy wchodząc do sklepu nie można się nawet spokojnie rozejrzeć, nie mówiąc już o dobrowolnym wyborze i własnej opinii na temat butów, to znak, że obsługa klienta działa tak dobrze, że aż za dobrze. Osobiście poczułem się jak na niedzielnym obiedzie u babci, gdzie nie mogę być odstępowany na krok, muszę wziąć wszystko co jest mi podkładane pod nos, a moja opinia leży w kącie i ... kwiczy .
Dlaczego warto ? Jesteś głodny, zmęczony po ciężkim dniu, chcesz zamówić pizzę, zgodziłeś się skorzystać z portalu internetowego i oczywiście coś zaczęło szwankować w połączeniu. I gdy już myślisz, że nic nie możesz zdziałać, obsługa pizzeri Klubu Pizzy mile zaskakuje. Pomagają, sprawdzają, doradzą i w końcu przyjmą zamówienie. Mało tego opowiedzą dokładnie o pizzy, która się interesuje, jak trzeba można skorzystać z dodatkowych promocji, i po kilkudziesięciu minutach możesz zajadać się NAPRAWDĘ DOBRĄ PIZZĄ ! I to bez żartów, za tak niską kwotę, dostałem cienkie, chrupiące ciasto, dobry sos i porządną mozzarellę ! Polecam
Szybko, sprawnie i przede wszystkim, jeśli masz ciężki dzień, np. jaki miałem ja. Poniedziałek, jest zimno, a Tobie nic się nie udało, to śmiało możesz wkroczyć do wedla. Nikt nie wciska czegoś, czego nie chcesz, zapłacenie za produkt mija w mgnieniu oka, a Ty możesz się delektować słodkim smakiem czekolady.
Bez ukrytych haczyków, 30 dni na spłatę, za ok. 15 % pożyczki możesz przedłużycz termin spłaty, a pieniądze są od ręki (o ile oczywiście zgłosimy wniosek pomiędzy 7 a 22, gdy vivus i banki obsługują)
Wchodzą akurat do sklepu typu reserved nie spodziewamy się najwyższej jakości, ze względu na niewygórowane ceny, i stosunkowo bogaty asortyment, a jednak ku zaskoczeniu, po dzisiejszej wizycie, zostałem pozytywnie zaskoczony ! W sklepiej oprócz jak zawsze przemiłych Pań obsługujących, panował niezwykły porządek, ubrania były genialnie rozłożone po sklepie a i jakość (za nie oszukujmy się stanrdowo niską cenę) bardzo dobra.
H&M stanowczą poprawił się jeśli chodzi o jakość obsługi oraz pracowników. Pamiętam jeszcze czasy rozrzuconych stert ubrań, ogromny dyskomfort wynikający z obserwacji przez Pana ochroniarza oraz niekompetentnych pracowniów, którzy uciekali przed Tobą. Teraz jest miło, ubrania na bierząco układane, asortyment na miejscu, Pan ochroniarz praktycznie nie odczuwalny, zaś pracownicy sami podchodzą do Ciebie i pytają w czym mogą pomóc, bez sztucznej natarczywości.
Bardzo dobra jakość obsługi. Kompetentny personel, znający doskonale menu, skład dań oraz przez niewymuszoną uprzejmość sprawia, iż zamówienie staje się przyjemnością.
Osoby obsługujące są w miarę kompetente, potrafią odpowiedzieć na pytania odnośnie produktów, które sprzedają, gorzej jeśli chodzi o ich umiejętności. Płacąc kilkanaście złotych za kawę można oczekiwać bardzo dobrze przygotowanego napoju, jednak nie zawsze tak się zdarza. Barista nie potrafił ocenić poprawności espresso, które posłużyło do zrobienia latte przez co nie spełniła oczekiwań. Przerażająco sztuczne uśmiechy oraz natłok pytań na samym wejściu również nie zachęcają.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.