Zakupiłem w Auchan mięso drobiowe. Po przyjściu do domu i otworzeniu okazało się "lekko nie świeże". (odór straszliwy). Wróciłem do Auchan. Niestety nie miałem paragonu lecz na opakowaniu była nalepka z nazwą sklepu "Auchan - hipermarket Nowy Sącz" i datą pakowania.
Pni w informacji wzięła mięso i stwierdziła, że faktycznie jest zepsute ale to nie jest mięso z ich sklepu. Oburzyłem się, jak to nie skoro jest ich nalepka z dzisiejsza data pakowania!
Pani arogancko stwierdziła, że jak nie mam paragonu to pewnie jest mięso z innego sklepu przepakowane do ich woreczka. Poprosiłem, żeby zważyła, aby się przekonać, że waga na nalepce Auchan "z innego sklepu" zgadza się z wagą mięsa. Pani na obsłudze klienta oburzyła się, stwierdziła że ona nic nie będzie ważyć i postraszyła mnie ochroną. Zawezwała ochroniarza który zaczął mnie szturchać i machać rękami. Poprosiłem go aby się uspokoił i poprosiłem Panią o pisemną informację o odmowie przyjęcia zepsutego mięsa, gdyż udam się z tym do UOKIK i Sanepidu. I tu Pani dostała furii. Odpyskowała, że ona nie będzie nic pisać a w ogóle to jestem oszustem i wezwie Policję. Poprosiłem aby wezwała. Pani opuściła stanowisko w POK i nie wróciła. Zostawiłem jej cuchnące mięso na ladzie w prezencie. Uważajcie na ten sklep!!!
Fatalnie. DPD Polska nie oferuje dostawy w godzinach popołudniowych. Kurier bez uprzedzenia dzwoni do klienta i żąda odbioru przesyłki w chwili jemu odpowiadającej (niekoniecznie dogodnej dla pracującego klienta). W przypadku nieodebrania przesyłki w danej chwili po przesyłkę należy się udać do punktu obsługi ponieważ kurier nie przywiezie jej po godzinie 15.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pozytyw dla obsługi działu wędliny. Sprzedająca po poproszeniu 20 dkg szynki będącej aktualnie w "promocji" stwierdziła "nie, tego panu nie podam, to się już nie nadaje do sprzedaży. To się odpisze, a Pan niech weźmie może coś innego". Sprzedawczyni w wieku ok. 45 - 50 lat, wzrostu niskiego max 160 cm, włosy krótkie. Miła uprzejma. Polecam.
Dzień promocji "12% zniżki na całe zakupy". Środa, czyli dzień przygotowywania nowej akcji promocyjnej "z gazetki". Pierwsze wrażenie - panujący na alejkach bałagan związany z dotowarowaniem marketu. Pracownicy są zbyt zajęci rozwożeniem palet i układaniem towaru na półkach, aby zważać na przeszkadzających klientów. Brak cen przy towarach lub ceny towarów które stały dzień wcześniej a na "the endach" coś nowego. Walające się po podłodze puste kartony.Wrażenia - może i we środę 12% taniej - ale można stracić wiele nerwów i czasu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.