Na pierwszy rzut oka w tym sklepie sieci CCC jest wszystko w porządku. Bardzo łądny wystrtój zachęcający do kupowania obuwia. Miła obsługa... Problemy zaczynają się w momencie gdy złożyliśmy reklamację. Firma CCC nabrała polityki, która mówi, że w większości przypadków reklamacji odrzucamy je podając przyczynę naturalnego zużycia. Wiadomo, że nieświadomy swoich praw konsument przyjmie odmowę i kupi kolejne buty.Ja na szczęście byłem/jestem świadomym konsumentem i nie poddałem się. Odwołałem się, podając konkretne argumenty nagle okazało się, że jednak moja reklamacja jest zasadna. CUD??!! Ależ nie... Poczytajcie sobie proszę na internecie opinii na temat tej sieci sklepów obuwia, a zobaczycie jak łatwo można paść ich ofiarą.Dlatego właśnie, że zaczęli nieuczciwe praktykowanie wobec klientów nie polecam tego sklepu.
Póki co jest to jedyny dla mnie bank spełniający moje kryteria. Przede wszystkim brak opłaty za prowadzenie konta. Mam nadzieję, że już tak zostanie :)Co do opinii: coraz to nowsze propozycje dla klientów sprawiają, że ten bank jest zawsze atrakcyjny nie tylko dla nowych klientów ale również dla stałych. Chociażby specjalne oferty tylko dla klientów po niższych stawkach. Mam tu na myśli chociażby ubezpieczenia wszelkiego rodzaju (np. medyczne czy Assistance). Jedna uwaga jaką mam to przy nowych ofertach przesyłanych jako wiadomość na konto brak jest dobrego, szybkiego i łatwo zauważalnego odnośnika do szczegółowych regulaminów i warunków umowy. Bo np chciałbym skorzystać z możliwości oszczędzania za każdym razem gdy robię przelew ale jak zaczynam klikać aby zobaczyć szczegóły brnę tak głęboko klikając "dalej", że rezygnuję i nie chce mi się szukać. Trzy podejścia już robiłem i nie dałem rady....Ale ogólnie rzecz biorąc bank godny polecenie. Przeszedłem z innego banku i nie żałuję...
Witam, chciałabym podziękować za pozytywną opinię na temat naszego Banku. Cieszę się, że spodobała się Panu oferta produktowa i korzysta Pan z naszych usług. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci czerpali korzyści z posiadanych produktów mBanku. Dziękujemy również za zwrócenie uwagi na czytelność przekazywanych przez mBank informacji. Dzięki sugestiom naszych Klientów, stale udoskonalamy ofertę i dopasowujemy ją do ich potrzeb. Mam nadzieję, że w przyszłości współpraca z mBankiem będzie równie satysfakcjonująca jak do tej pory. Przypominam, iż pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych, których listę wraz z adresami znajdzie Pan na naszej stronie internetowej http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/ oraz na mLinii pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800. Pozdrawiam Barbara Sudoł, mBank
Jak każdego, i...
Jak każdego, i mnie musiało to kiedyś spotkać. Dentysta - wielu nam na to słowo przechodzi "gęsia skórka" i poczucie strachu :) Ale najgorzej jest się przełamać te pierwsze razy.Byłem już kilka razy w Futuris Dent i mogę naprawdę polecić. Faktem jest, że jest to przychodnia stomatologiczna zupełnie prywatna ale warte zapłacić.Na samo wejście wita nas uśmiechnięta Pani z recepcji. Wizyty umawiane na konkretne godziny zawsze pasowały idealnie i nigdy nie było tak abym musiał czekać. Wizyta na konkretną godzinę i rzeczywiście tak jest. Mniej stresu przynajmniej, bo jakby trzeba było jeszcze czekać to masakra... Pani stomatolog, u której się leczę jak i jej asystentka naprawdę pełen profesjonalizm. Przy pierwszej wizycie ładnie został mi wytłumaczony cały przebieg leczenia. Dodatkowo przy każdej wizycie zawsze na początku jest tłumaczone co będzie robione i dlaczego w takiej kolejności, a nie innej.Wygląd poczekalni i gabinetów, czyściutko i schludnie. Wchodząc do poczekalni mamy do dyspozycji wygodne kanapy, na ścianie TV gdzie zawsze coś leci, do picia proponowane woda, kawa, herbata.Gabinety również czyściutkie, gdy słońce grzeje na zewnątrz to każdy gabinet jest klimatyzowany i każdy niezależnie. Zdjęcia RTG wykonywane są na miejscu także nie trzeba dodatkowo jeździć gdzieś tylko po to aby robić zdjęcie.Ja jestem niesamowicie zadowolony.
Wraz z małżonką wracając z weekendu majowego postanowiliśmy podjechać do kina na film (oglądaliśmy BattleShip). Przyjechaliśmy godzinę przed seansem ponieważ chcieliśmy jeszcze coś przed seansem zjeść oraz szybciej odebrać bilety. Na szczęście zaraz przed wejściem do kina jest wiele różnych knajpek podających jedzenie, włoszczyzna, chińszczyzna, dania eco, czyli same sałatki oraz kebaby z turcji czy też domowe tradycyjne jedzenie. Zakup biletów zrobiliśmy jeszcze przed obiadem. Poszło całkiem świetnie choć Pani, która sprzedawał bilet nawet nie powiedziała "Dzień dobry" tylko popatrzyła na nas ze znakiem zapytania co dało mi do zrozumienia, że chyba zainteresowała się tym co chcemy. Powiedziałem jakie bilety chcę zakupić, wybrałem miejsca na ekranie, na którym Pani pokazała nam jakie są wolne miejsca.Po zjedzeniu, z biletami w kieszeni udaliśmy się na piętro gdzie znajdują się sale kinowe oraz duży bufet z popcornem, napojami czy chipsami ale w dalszej części bufet z różnego rodzaju kawami (nie pijam kawy więc nigdy tam nie zaglądałem). Podeszliśmy do bufetu w celu zakupu popcornu i coli. Nie po raz pierwszy w tym samym bufecie nastąpiła pomyłka w podaniu poprawnego zamówienia. Pan, który nas obsługiwał (zamówiliśmy zestaw kibica) zapomniał o tym, że jest promocja i do każdego zestawu należało dać puszkę coli gratis. Nie omieszkałem się upomnieć o to co się należy. Pan popatrzył na mnie, pod nosem chyba powiedział jakieś przepraszam i wyciągnął tę puszkę. Podając mi ją już zaczął obsługiwać kolejnego klienta. Specjalnie nie odbierałem tej coli z ręki aby zmusić go jeszcze do kontaktu wzrokowego i aby zainteresował się moją osobą skoro nie skończył jeszcze obsługi mej osoby. Gdy popatrzył to automatycznie wziąłem puszkę coli i podziękowałem, nie usłyszałem nic w odpowiedzi.Podążyliśmy z Żoną w stronę Pana, który kasował bilety przed wejściem do strefy sal kinowych. Przywitał się mówiąc Dzień dobry prosząc o pokazanie biletów. Wskazał nam kierunek, w którym mamy się udać aby trafić do sali kinowej i życzył miłego seansu. Sala kinowa czysta, fotele wygodne. Jakość audio-video super. Na sam koniec po seansie tuz przy wyjściu stał pracownik, który skrzętnie odbierał opakowania po coli i po popcornie. Zgniatał papierowe pudełka co bardzo mi się spodobało gdyż tym samym zmniejszył objętość śmiecia co jest naprawdę super ECO.Ogólna ocena dobra, mogę śmiało polecić to kino.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.