Wchodząc do salonu zostałem powitany przez obsługę, która byłą zajęta wykładaniem towaru. Po chwili przeglądania okularów Pracownik podszedł do mnie i zapytał czy nie potrzebuję porady w wyborze oraz czy nie chcę aby przeprowadzono mi bezpłatne badania wzroku. Postanowiłem, że najpierw wybiorę oprawki a następnie poddam się badaniu. Pracownik bardzo dokładnie przyjrzał mi się oraz moim obecnym okularom a następnie zaczął polecać te które uważał iż by pasowały do mojej twarzy. Po przejrzeniu 10 modeli w końcu wybraliśmy najciekawsze oprawki Pracownik bardzo cierpliwie wysłuchiwał moich uwag oraz na każdy mój kaprys odpowiednio zareagował pokazując właściwe oprawki informując o cenie aktualnej promocji oraz obowiązujących trendach w soczewkach oraz oprawkach do okularów. Po wyborze oprawek pracownica poprosiła mnie na "magazyn" w celu wykonania badania wzroku był bardzo cierpliwa miła oraz profesjonalnie zachowywała się wobec mnie tłumacząc mi wszystko po kolei i pytając o to co widzę i jak widzę. Po wykonaniu badań wybraniu soczewek wypisaniu karty zlecenia pracownik poinformował mnie o dacie odbioru okularów oraz i płatnościach. Zostałem pożegnany miło i bardzo grzecznie.
Zostaliśmy powitani przez personel bez większego entuzjazmu. Podeszła kelnerka i zaproponowała wybór stolika. Chwilę po zajęciu miejsca podeszła z kartami położyła na stolik i poszła. Gdy składaliśmy zamówienie kelnerka nie wykazywała entuzjazmu ani zainteresowania nami, nie było na jej twarzy również uśmiechu, nie zaproponowano dodatków np ketchup. Na zamówienia nie czekaliśmy długo poinformowała nas aby uważać na gorącą patelnię i życzyła smacznego. Pizza była świeża i dobrze przygotowana. Po 15 minutach podeszła zapytać czy coś podać poprosiliśmy o paragon, na który czekaliśmy około 10 minut, a jak się okazało było to tylko podsumowanie rachunku. Zapłaciłem i znowu musiałem czekać na kelnera 10 minut. Jak wróciła kelnerka od razu wyszliśmy z restauracji. Podczas wychodzenia zza baru inna kelnerka uśmiechnęła się i pożegnała. Nasz kelner nie zareagował na nasze wyjście.
Zostałem powitany wyraźnie i miło, pani była zadowolona z tego, że ktoś wszedł na stację i chce nabyć towar, zakupiłem, jak często się to zdarza, zapiekankę ale niestety, tym razem była ona nieświeża i twarda jak kamień. Pani z obsługi wiedziała co mi daje ale mimo wszystko udawała, że wszystko jest ok.
Zostałem, już podczas wejścia do salonu, powitany przez obsługę wyraźnie i grzecznie a po chwili, kiedy sprzedawca zauważył, że bardziej zainteresowałem się konkretnym modelem podszedł i zaproponował przymiarkę butów. W trakcie przymiarki sprzedawca opowiadał o rodzajach skóry, aktualnych trendach oraz o dopasowaniu do odzieży.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.