Opinie użytkownika (3)

Brak możliwości kontaktu...
Brak możliwości kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą. Duże opóźnienie w odpowiedzi na maile, albo całkowity brak kontaktu ze strony sprzedającego. "Sklep" nie posiada oferowanego towaru na stanie tylko po zamówieniu i opłaceniu zamówienia, sprowadza go z Chin co powoduje kilkutygodniowe oczekiwanie na przesyłkę. Fatalna jakość obsługi i wprowadzanie klientów w błąd.

Rita_12

06.09.2018

wipp.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Muszę przyznać, że...
Muszę przyznać, że bardzo mnie zadziwiła jakość obsługi pani w tej bibliotece. Zadzwoniłam, aby zapytać o konkretną książkę i jej dostępność. Nie ukrywam, że dzwoniąc spodziewałam się, że zostanę spławiona na "drzewo" i odesłana do jakiejś internetowej wyszukiwarki, gdzie sama będę musiała ją odnaleźć. Jednak pani, która odebrała telefon bardzo mnie zaskoczyła. Nie dość, że była niesamowicie uprzejma, przejrzała wszystkie możliwe katalogi zarówno w jej bibliotece jak i we wszystkich innych w Warszawie, tak aby znaleźć dla mnie najdogodniejszą lokalizację do odebrania książki. Ogromny plus za kompetencję personelu oraz nastawienie do klienta.
Nie zgadzam się (0)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu nie zaglądałam o sklepu Terranova ze względu na niską jakość ubrań, które zakupiłam parę lat temu. Krótko mówiąc zraziłam się do ubrań oferowanych przez tą firmę. Wczoraj postanowiłam jednak dać im jeszcze jedną szanse i weszłam do sklepu znajdującego się w CH Złote Tarasy. Początkowo ogólne wrażenie było w porządku- umiarkowany ład na sklepie i całkiem niezła kolekcja. Zadziwiła mnie jakość materiałów, z których wykonane zostały ubrania. Wcześniej odwiedziłam kilka innych sklepów, gdzie jakoś materiałów wypadała znacznie gorzej, zaś cena była stosunkowo wysoka. Tu jednak materiał zdobył moje uznanie, a ceny tylko utwierdziły mnie w tym, że wejście do tego sklepu było dobrą decyzją. Katastrofa zaczęła się po wejściu do przymierzalni... Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony personelu w odnalezieniu konkretnego rozmiaru. Bałagan w przymierzalniach jak po wybuchu III wojny światowej - ubrania porozrzucane po całej przymierzalni, nie wiadomo, która jest zajęta, a w której po prostu zostały ubrania po poprzednim kliencie. Istna masakra... Na domiar złego po podejściu do kasy czas oczekiwania na ekspedientkę znacznie wykroczył poza normę. Ciekawa jestem co robią pracownicy tego sklepu bo z tego co zaobserwowałam, to raczej się nie przepracowują. Ogólnie bardzo duży minus dla personelu. Jedynie na plus stosunek jakości do ceny sprzedawanych towarów.

Rita_12

01.06.2017

Terranova

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi