wipp.pl

(2.36)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 13)

Sklep spoko, towar...
Sklep spoko, towar też bardzo dobrej jakości. Mogliby tylko szybciej na maile odpowiadać.

Niezweryfikowany Klient_PGeA

26.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupy dotrały, wszystko...
Zakupy dotrały, wszystko ok.

Niezweryfikowany Klient_meRc

19.08.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Prawie 5 miesiecy...
Prawie 5 miesiecy mineło. Zamówionego towaru nie dostałem. Pieniądze przepadły. Nieuczciwa firma. Nie dajcie sie nabrac. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_EYAW

19.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Zamowionego towaru po...
Zamowionego towaru po 70 dniach oczekiwania nadal nie otrzymalem. Brak kontaktu ze sprzedajacym. Nigdy wiecej.

Klient_EYAW

26.06.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Świetny kontakt, super...
Świetny kontakt, super obsługa, fajne produkty.

Niezweryfikowany Klient_CcIn

17.06.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zamówiłam w styczniu...
Zamówiłam w styczniu 2 zegarki. Niestety nie zauważyłam że dostawa jest z Chin. No trudno. po prawie 2 miesiącach oczekiwania niestety nastał czas pandemii. Kontakt ze sklepem, w momencie gdy mówiłam że czekam spokojnie - rewelacja. odpowiadali na każdego maila. Niestety, w maju poinformowałam sklep że nie będę dlużej czekać (jeden zegarek dotarł, co do drugiego firma napisała, ze raczej nie dojdzie). Moje prośby o zwrot pieniędzy pozostają bez odpowiedzi. Jestem totalnie ignorowana. Co ciekawe to kwota zwrotu to 27 zł. ale biorąc pod uwagę, że takich klientów jak ja jest napewno więcej to można sobie policzyć jak ładnie trzymają nasze pieniądze. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_BGfx

21.05.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Brak możliwości kontaktu...
Brak możliwości kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą. Duże opóźnienie w odpowiedzi na maile, albo całkowity brak kontaktu ze strony sprzedającego. "Sklep" nie posiada oferowanego towaru na stanie tylko po zamówieniu i opłaceniu zamówienia, sprowadza go z Chin co powoduje kilkutygodniowe oczekiwanie na przesyłkę. Fatalna jakość obsługi i wprowadzanie klientów w błąd.

Rita_12

06.09.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

wipp.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż wipp.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.