Po wejściu na sklep odnosi się wrażenie, że jest się non-stop obserwowanym. Panie dosyć uprzejme, wskazują szukany przeze mnie produkt. Obsługa na kasie miła choć dość wolna. Ogólnie sklep sprawia dobre wrażenie.
Po wejściu do sklepu, zostałam miło przywitana. Spytano mnie czego potrzebuję i zaoferowano pomoc. W wyborze drzwi także udzielono mi pomocy. Dostałam katalogi, które mogłam zabrać ze sobą oraz zaproponowano mi 15% rabatu. Należność rozkladają na dogodne raty. Super, chyba się zdecyduję.
Po wejściu do supermarketu ochroniarz bacznie mnie obserwował. Wogóle ochrona traktuje tam wszystkich jak złodziei. Kolejki były długie do kasy, kasjerki skanowały wolno. Obsługa miła, kasjerka nie powiedziała dzień dobry, zeskanowała tylko produkty i podała kwotę do zapłaty. wydała resztę i to wszystko, zaczęła liczyć dalej.
Po wejściu na sklep, zaczęłam oglądać pralki. Nikt z personelu nie podszedł i nie spytał mnie w czym może mi pomóc. Po dłuższej chwili sama poprosiłam o pomoc. Pracownik polecił mi zamówić na stronie sklepu pralkę, gdyż u nich nie ma takiej możliwości. Nie udzielił mi zbyt wielu informacji, poza tym, że mam sobie poczytać na stronie www. Powiedział tez, że u nich na sklepie nie ma tego modelu i jak jestem zainteresowana, to muszę tam zamówić. Poza tym zauważyłam jeszcze dwóch klientów w sklepie. Nikt do nich nie podchodził a pracowników na sklepie było 5 osób.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.