Bardzo dobra wiedza na temat sprzedawanej oferty, zaangażowanie kilku pracowników dla jednego klienta, pomoc w doborze i zwrócenie uwagi na ważne sprawy związane z wyborem danego towaru. Uprzejmość i uśmiech, miła obsługa, rzetelna informacja, dobrze przygotowane stanowisko pracy, brak zwłoki w obsłudze, przywitanie klientów
Obsługa po wejściu klienta potrafi stać w miejscu przy kasach i rozmawiać mimo iż klient jest po drugiej stronie sklepu, brak inicjatywy obsługi zaangażowania, klient sam musi pofatygować się aby podejść i zapytać o pomoc
Ubiór ok, wiedza na temat sprzętu i towaru mogłaby być lepsza.
Brak przywitania klienta na wejściu, brak "dzień dobry"
Obsługa wita klienta z opóźnieniem tak samo z opóźnieniem zwraca się z pomocą. Klient wchodząc do dużego salonu może się czuć zakłopotany bez pomocy obsługi.
Lokal jest przestronny dobrze wykorzystany powierzchniowo, ładny.
Dobra lokalizacja, pracownicy są ubrani różnie - nie ma strojów jednolitych.
Brak fachowej rady ze strony pracowników. Jeśli klient wybierze produkt sam i szybko, pracownicy będą utwierdzali go w przekonaniu że ten produkt jest dobry, w przypadku gdy klient zwróci uwagę że inny towar mógłby być lepszy podając przy tym argument, pracownik zgadza się i przyznaje rację
ładny lokal, czysto, centrum miasta, godziny otwarcia w optymalnym terminie
Lokal czysty i zadbany sprzątany na bieżąco, oferta dobra.
Jakość obsługi średnia, brak "iskry i kontaktu z klientem" brak dopasowania oferty i pomocy w wyborze.
Obsługa nie jest uśmiechnięta co powoduje zły odbiór przez klienta.
Brak informacji na temat czasu oczekiwania na zakupie posiłki, w przypadku dłuższego czasu oczekiwania klient jest zdany na siebie. Po pracownikach widać zmęczenie i brak ich nastroju do pracy.
Bardzo ładny i nowoczesny wystrój banku. Schludnie, czysto.
Klient jest witany po wejściu do placówki.
Placówka posiada bankomat, wpłatomat, kiosk internetowy
pracownicy ubrani według standardów, posiadają wiedzę na tematy związane z bankowością, są grzeczni i życzliwi.
Miła obsługa
oferta banku jest słaba
Dobra obsługa z małymi wyjątkami, wiedza pracowników, standardy ubioru, lokal czysty, informacje w postaci ulotek, broszur tablic w dostępnych miejscach
Nie miła obsługa ze strony ochrony obiektu, kolejki i brak zaangażowania w ich rozładowanie.
W momencie kiedy pracownicy obsługi firm są wolni, nie są oni chętni do obsługi klientów detalicznych i rozładowania kolejek
Obsługa z wiedzą i doświadczeniem w bankowości, potrafi odpowiedzieć na pytanie klientów, w placówce czysto ładnie, pracownicy ubrani odpowiedni
Brak organizacji "kolejki" osób oczekujących, placówka jest podzielona na dwie sale operacyjne, często po jednej nie ma klientów a po drugiej jest duża kolejka i brak reakcji ze strony pracowników na jej rozładowanie
Szybka reakcja obsługi na wejście klienta, fachowe doradztwo w zakresie usług - wiedza pracownika, rozmowa na spokojnym tonie,
Brak uśmiechu pracowników, lokal nie wygląda na czysty - może kwestia oświetlenia, wygląda on na zaniedbany, pracownicy ubrani różnie, część strojów odbiegała od strojów biznesowych, pracownicy często stoją przed samymi drzwiami biura co zniechęca do wejście do środka
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.