Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobra wiedza...
Bardzo dobra wiedza na temat sprzedawanej oferty, zaangażowanie kilku pracowników dla jednego klienta, pomoc w doborze i zwrócenie uwagi na ważne sprawy związane z wyborem danego towaru. Uprzejmość i uśmiech, miła obsługa, rzetelna informacja, dobrze przygotowane stanowisko pracy, brak zwłoki w obsłudze, przywitanie klientów

Rafał_161

21.04.2011

Optyk Kłos

Placówka

Bytom, Antoniego Józefczaka 10

Nie zgadzam się (1)
Obsługa po wejściu...
Obsługa po wejściu klienta potrafi stać w miejscu przy kasach i rozmawiać mimo iż klient jest po drugiej stronie sklepu, brak inicjatywy obsługi zaangażowania, klient sam musi pofatygować się aby podejść i zapytać o pomoc Ubiór ok, wiedza na temat sprzętu i towaru mogłaby być lepsza. Brak przywitania klienta na wejściu, brak "dzień dobry"

Rafał_161

21.04.2011

Martes Sport

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (6)
Obsługa wita klienta...
Obsługa wita klienta z opóźnieniem tak samo z opóźnieniem zwraca się z pomocą. Klient wchodząc do dużego salonu może się czuć zakłopotany bez pomocy obsługi. Lokal jest przestronny dobrze wykorzystany powierzchniowo, ładny. Dobra lokalizacja, pracownicy są ubrani różnie - nie ma strojów jednolitych.

Rafał_161

21.04.2011

Fielmann

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (7)
Brak fachowej rady...
Brak fachowej rady ze strony pracowników. Jeśli klient wybierze produkt sam i szybko, pracownicy będą utwierdzali go w przekonaniu że ten produkt jest dobry, w przypadku gdy klient zwróci uwagę że inny towar mógłby być lepszy podając przy tym argument, pracownik zgadza się i przyznaje rację ładny lokal, czysto, centrum miasta, godziny otwarcia w optymalnym terminie

Rafał_161

21.04.2011

Visions

Placówka

Tarnowskie Góry, Rynek 5a

Nie zgadzam się (2)
Lokal czysty i...
Lokal czysty i zadbany sprzątany na bieżąco, oferta dobra. Jakość obsługi średnia, brak "iskry i kontaktu z klientem" brak dopasowania oferty i pomocy w wyborze. Obsługa nie jest uśmiechnięta co powoduje zły odbiór przez klienta. Brak informacji na temat czasu oczekiwania na zakupie posiłki, w przypadku dłuższego czasu oczekiwania klient jest zdany na siebie. Po pracownikach widać zmęczenie i brak ich nastroju do pracy.

Rafał_161

21.04.2011

Conieco

Placówka

Tarnowskie Góry, Rynek 7

Nie zgadzam się (2)
Bardzo ładny i...
Bardzo ładny i nowoczesny wystrój banku. Schludnie, czysto. Klient jest witany po wejściu do placówki. Placówka posiada bankomat, wpłatomat, kiosk internetowy pracownicy ubrani według standardów, posiadają wiedzę na tematy związane z bankowością, są grzeczni i życzliwi. Miła obsługa oferta banku jest słaba

Rafał_161

21.04.2011

mBank

Placówka

Bytom, Browarniana 1

Nie zgadzam się (1)
Dobra obsługa z...
Dobra obsługa z małymi wyjątkami, wiedza pracowników, standardy ubioru, lokal czysty, informacje w postaci ulotek, broszur tablic w dostępnych miejscach Nie miła obsługa ze strony ochrony obiektu, kolejki i brak zaangażowania w ich rozładowanie. W momencie kiedy pracownicy obsługi firm są wolni, nie są oni chętni do obsługi klientów detalicznych i rozładowania kolejek

Rafał_161

21.04.2011
Nie zgadzam się (0)
Obsługa z wiedzą...
Obsługa z wiedzą i doświadczeniem w bankowości, potrafi odpowiedzieć na pytanie klientów, w placówce czysto ładnie, pracownicy ubrani odpowiedni Brak organizacji "kolejki" osób oczekujących, placówka jest podzielona na dwie sale operacyjne, często po jednej nie ma klientów a po drugiej jest duża kolejka i brak reakcji ze strony pracowników na jej rozładowanie

Rafał_161

21.04.2011
Nie zgadzam się (0)
Szybka reakcja obsługi...
Szybka reakcja obsługi na wejście klienta, fachowe doradztwo w zakresie usług - wiedza pracownika, rozmowa na spokojnym tonie, Brak uśmiechu pracowników, lokal nie wygląda na czysty - może kwestia oświetlenia, wygląda on na zaniedbany, pracownicy ubrani różnie, część strojów odbiegała od strojów biznesowych, pracownicy często stoją przed samymi drzwiami biura co zniechęca do wejście do środka

Rafał_161

21.04.2011

WARTA

Placówka

Bytom, Rynek 14

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi