Opinie użytkownika (4)

Tak sobie. Przysyłają...
Tak sobie. Przysyłają mi oferty mimo tego, że nie jestem już ich klientem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Rafał_1065

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo wysoka...
Rewelacyjnie. Bardzo wysoka kultura osobista pracowników i bardzo dobra znajomość oferty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_1065

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_1065

01.08.2017

Deutsche Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kontakt z...
Rewelacyjnie. Kontakt z pracownikami wspominam bardzo dobrze. Chociaż częściej korzystałem z aplikacji mobilnej, jednak obsługę w oddziale miło wspominam. Oferta jest atrakcyjna jeżeli chodzi o konto, reszta jet przeciętna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_1065

01.08.2017

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi