Wybrałam się do Mohito w poszukiwaniu sukienki bądź jakiegoś kompletu na wesele. Na samym wejściu do sklepu zostałam z uśmiechem przywitana przez sprzedawcę. Rozejrzałam się chwilę po sklepie i już chciałam wychodzić, kiedy sprzedawca zaoferował mi pomoc. Powiedziałam, że szukam odpowiedniego stroju na wesele, ale nic mi nie wpadło w oko. Sprzedawca był bardzo miły i w kilka minut zaoferował kilka zestawów, które były by odpowiednie na taką okazję. Muszę przyznać, że sprzedawca był doskonale zorientowany w trendach i potrafił szybko ocenić moje potrzeby. Jednakże moja ocena to +4, ponieważ ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup. Ale obsługa była bardzo miła.
Dosyć często odwiedzam ten sklep, gdyż można tam kupić ciuchy znanych marek w okazyjnych cenach. W piątek upatrzyłam sobie sukienkę właśnie w tym sklepie, ale nie miałam przy sobie pieniędzy więc nie mogłam jej kupić. We wtorek wybrałam się ponownie do sklepu, żeby zakupić sukienkę, ale niestety nie mogłam jej odszukać. Poprosiłam i sprzedawcę. Dziewczyna była bardzo uprzejma i natychmiast zaczęła ze mną poszukiwania. Dzięki dużej otwartości ze strony sprzedawcy udało nam się dojść do porozumienia co do wyglądu i marki danej sukienki. Po kilkunastu minutach poszukiwań sukienka się odnalazła. Mimo że nie łatwo było odnaleźć szukaną przeze mnie rzecz sprzedawca nie okazywał zniecierpliwienia tylko z uśmiechem na twarzy towarzyszył mi w poszukiwaniach:)
nikt mnie nie przywitał po wejściu do sklepu, przez dłuższy czas dawałam sprzedawcy do zrozumienia że oczekuje pomocy ale nikt nie zwrócił na mnie uwagi, zapytałam gdzie jest przymierzalnia, a sprzedawca bez słowa skazał palcem kierunek, nikogo nie było przy kasie i czekałam ok. 20 minut aż ktoś przyjdzie, jedyny plus to to że przy kasowaniu sprzedawca był bardzo uprzejmy
infolinia: kontaktowałam się z konsultantem mbanku w celu otworzenia nowego konta, konsultant był bardzo uprzejmy i udzielił mi informacji na temat danego konta, rozmowa przebiegała w bardzo miłej atmosferze, a konsultant odznaczał się dużym profesjonalizmem, bez problemu w kilka minut otworzono mi nowe konto z którego mogłam korzystać od chwili zakończenia rozmowy z konsultantem
Pan który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy i doskonale zorientowany. Odznaczał się bardzo dużym poczuciem humoru i bardzo trafnie oceniał moje potrzeby. Stawiam ocenę celującą:)
Sprzedawca był zbyt narzucający się, chciał koniecznie sprzedać mi rzeczy, którymi nie wykazałam nawet minimalnego zainteresowania. Mimo to wizytę oceniam dosyć pozytywnie, gdyż sprzedawca wydawał się być zainteresowany moimi potrzebami i był skory do pomocy. Poza tym wykazał się duża znajomością asortymentu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.