Dzwoniłem do lokalnego sklepu na w celu doinformowania się na temat statusu mojego zamówienia, które miałem mieć do odbioru rano. ( dzwoniłem o godzinie 15 czyli 2h przed zamknięciem)
Pracownik odebrał telefon za 3 razem, od razu zaczął działać i szukać w komputerze czy ta paczka już przyjechała. Jednak na marne, po sprawdzeniu statusu twierdził, że jeszcze jeden transport przyjedzie i tam musi ona być. Dużym plusem było to, że w momencie gdy przyjechał do nich transport sam z siebie pracownik do mnie zadzwonił poinformować jak sprawa wygląda. Oczywiście dowiedziałem się za moje zamówienie podobno nie dojechało, w takim razie podziękowałem i życzyłem miłego dnia. Wybiła godzina 16:45 znów do mnie pracownik zadzwonił z przeprosinami bo okazało się że to zamówienie jednak tam było od rana lecz jego zmiennik coś źle wpsial w komputer.
Swoją opinię chciałbym wyrazić na podstawie, rozmowy na infolini z konsultantami (trzema), w kwestii wskazania formularzu oraz pomocy w wypełnieniu go. (formularz dzięki któremu chciałem zmienić taryfę poboru energii).
Pierwsza Pani konsultant wskazała bym szukał formularzu w aplikacji, podając mi nazwę formularza który nie mial nic wspólnego z zmiana taryfy.
Po przejrzeniu formularza stwierdziłem że muszę zadzwonić jeszcze raz. Odebrała inna Pani konsultant która po usłyszeniu co mi poradziła jej poprzedniczka, całkowicie zaprzeczyła terori swojej koleżanki. Po spędzeniu z nią na słuchawce około 10min za którymś razem udało się jej wskazać formularz lecz nie uwzględniła, które kartki i punkty tam muszę wypełnić. Więc zadzwoniłem po raz kolejny i znów przekierowało mnie do inn j Pani, która w dość prosty i sprawny sposób pokierowała mnie krok po kroku co muszę tam wypełnić i gdzie go wysłać oraz poinformowała nawet o czasie który będę czekał by dany formularz mi rozpatrzono.
Mój adres email : kukamil99@gmail.com
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.