Opinia użytkownika: Qck333
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Swoją opinię chciałbym wyrazić na podstawie, rozmowy na infolini z konsultantami (trzema), w kwestii wskazania formularzu oraz pomocy w wypełnieniu go. (formularz dzięki któremu chciałem zmienić taryfę poboru energii). Pierwsza Pani konsultant wskazała bym szukał formularzu w aplikacji, podając mi nazwę formularza który nie mial nic wspólnego z zmiana taryfy. Po przejrzeniu formularza stwierdziłem że muszę zadzwonić jeszcze raz. Odebrała inna Pani konsultant która po usłyszeniu co mi poradziła jej poprzedniczka, całkowicie zaprzeczyła terori swojej koleżanki. Po spędzeniu z nią na słuchawce około 10min za którymś razem udało się jej wskazać formularz lecz nie uwzględniła, które kartki i punkty tam muszę wypełnić. Więc zadzwoniłem po raz kolejny i znów przekierowało mnie do inn j Pani, która w dość prosty i sprawny sposób pokierowała mnie krok po kroku co muszę tam wypełnić i gdzie go wysłać oraz poinformowała nawet o czasie który będę czekał by dany formularz mi rozpatrzono. Mój adres email : kukamil99@gmail.com