Najgorszy możliwy punkt jeżeli chodzi o zamawianie przesyłek.
Za każdym razem kurier Poczty Polskiej zostawia Awizo. Czasami paczka nawet nie wyjedzie z oddziału poczty a już po kilku minutach na stronie śledzenia, paczka została zaawizowana.
Jakość obsługi w punkcie stacjonarnym, też nie jest najlepsza. Punkty poczty Polskiej bardziej przypinają sklepy z dewocjonaliami niż punkt poczty/kurierski
Supermarket opisujący się jako ten z "codziennie niskimi cenami" lecz niestety większość sklepów tej firmy ma ceny czasami nawet większe niż inne supermarkety. do tego jakość obsługi daje dużo do myślenia, gdzie często przy kasie samo obsługowej czeka się 10 min w razie wystąpienia problemu. nie mówiąc o tym , że zawsze jest tylko 1 kasa zwykła otwarta. Sam wygląd sklepu w 80% placówek w których byłem jest tragiczny, porozrzucane w przejściu palety z towarem, nieświeże produkty, czy ogólny chaos i bałagan.
Ocena ogólna 2/5
Większość sklepów tego typu mają bardzo zadbaną estetykę (wygląd samego sklepu) co się ceni. czasami zdarzają się wyjątki.
W sklepie tej marki bywam średnio 5-6 razy w tygodniu. na plus bliskość , sklepy można napotkać na każdym kroku w większych miastach oraz asortyment, szczególnie dotyczy to gotowych produktów do spożycia - dań obiadowych (gotowe makarony, hot-dogi, panini, bagietki itd..) Kolejnym plusem jest długość działania takich sklepów ,przeważnie od 6 do 23 tym bardziej, ze sklepy otwarte są w niedziele.
Oczywiście minusem jest cena... większość produktów ma cenę zwiększoną o 20-50% niż w typowych supermarketach.
Opolnie podsumowując żabka jest idealnym sklepem na szybki wypad, czy też po małe zakupy czy po alkohol w nocne wypady
ocena
3,5/5
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.