Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Do Castoramy udałem się, żeby zakupić spiralę do przetykania rur hydraulicznych. Produkt udało się znaleźć bez problemu, ale – jak się później okazało – był to jeden rozmiar z kilku dostępnych. Powiedział mi to poproszony pracownik sklepu oraz wskazał ich położenie tzn. numer alejki. Wydaje się, że pracownik był bardzo zajęty, bowiem na moje pytania odpowiadał nie zatrzymując się. Trzeba też było kilka minut na niego zaczekać. Każdy ze spotkanych pracowników obsługiwał klientów – tych w sklepie było bardzo wielu. Odniosłem wrażenie, że pracowników było za mało w stosunku do liczby klientów. Zwiększenie ich liczby na pewno przełożyłoby się na jakość i szybkość obsługi. Natomiast niemal wszystkie kasy były otwarte; mimo obecności wielu kupujących nie było przy nich kolejek.
Celem mojej wizyty w Media Markt był odbiór płyty CD zakupionej poprzez sklep internetowy. Moje zamówienie było gotowe do odbioru już godzinę po złożeniu. Dzięki dobrym oznaczeniom nie miałem problemu z odnalezieniem w sklepie miejsca, w którym miał nastąpić odbiór. Obsługująca mnie osoba wyraziła chęć pomocy w znalezieniu filmu na płycie DVD, którego także szukałem. Po raz kolejny poprosiłem o pomoc na dziale – pracownik bez problemu wskazał mi miejsce, w którym mogłem znaleźć poszukiwany produkt. Polecił mi także kilka filmów o podobnej tematyce. Jedynym minusem było długie oczekiwanie w kolejce do kasy, otwarta była tylko jedna z czterech.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.