Opinie użytkownika (6)

W galeri zawszę...
W galeri zawszę są tłumy ludzi. Ogrom slepów przytłacza nie są one rozłożne w jakimś logicznym pożądku. Ale najbardziej przerażające jest to co robi ochrona galeri zimą. Ludzie któży nie mają się gdzie podziać czasami prubóją się tam schronić Ci którym się to uda nie są wypraszani lecz poprostu katowani, zaciągani na zaplecza lub do ubikacji sa ofiarami wyżycia się ludzi którzy mają niby pilnowć tam porządku. Nie raz widziałem to co się tam dzieje, brak słów.

Przemysław_515

03.06.2012

Galeria Krakowska

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniono do mnie...
Zadzwoniono do mnie z ofertą dodadkowych minut. Bardzo grzecznie próbowałem wytłumaczyć Panu że nie jestem zaintersowany ofertą, powoli Pan stawał się natarczywy aż w końcu pdoniósł głos i krzyczał na mnie próbójąć wymusić na mnie kontakt z moją mamą której godność istniała na f-rze. Po interwencji w orange obiecano mi że zajmą się tą sytuacjią jednak do tej pory odpowiedzi nie uzyskałem. Porażka

Przemysław_515

03.06.2012

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Asortyment wporządku, ceny...
Asortyment wporządku, ceny bardzo wysokie. Personel wogóle Cię nie zauważa wolli pogadać z koleżankami z pracy lub przetrzeć np. maszyne do krojenia niż obsłużyć klienta. Czasami zdażają się braki w asortymencie ale jednak największym problemem jest czas oczekiwania w kolejce jeśli np. otwarta jest tylko jedna kasa.

Przemysław_515

03.06.2012

Delikatesy Centrum

Placówka

Wielkie Drogi, Zelczyna 252

Nie zgadzam się (0)
Prawdziwa tragedia. Personel...
Prawdziwa tragedia. Personel wogóle nie wykazuje zainteresowania twoją osobą a jeżeli już poprosisz to wcale nie robi tego chętnie. Kupiłem tam kuchenke mikrofalową która zepsuła się po 2 tygodniach. Oddałem ją na gwarancję z zaznaczenie że życzę sobie wymiany na nową ze względu na to że uległa uszkodzeniu po tak krótkim czasie. Kuchenke oczywiście naprawiono ja jej nie przyjąłem więc miała zostać rzekomo odesłana do producenta. Po dwóch miesiącach otrzymałem informacje sms że kuchenka jest do odbioru. Moje zaskoczenie było olbrzymie kiedy dowiedziałem się że kuchenka przeleżała 2 miesiące na zapleczu a obsługa usiłowała mi wmówić że oni o mojej odmowie przyjęcia nic nie wiedzą.

Przemysław_515

03.06.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Recepcjonista nie raczył...
Recepcjonista nie raczył nawet wstać w czasie meldowania ani żadnym wypadku kiedy rozmawiał z nami.Obojętne podejście do klienta. W restauracji brudne obrusy na stołach, długi czas oczekiwania na posiłek, skąpe menu. Głośne zachowanie gości na korytarzu ok godziny drugiej nad ranem, brak interwencji ze strony obsługi. Podczas check-out pani sprzątająca odkurzała tuż za naszymi plecami przez co musieliśmy dosłownie krzyczeć na recepcji. Porażka

Przemysław_515

03.06.2012

Hotel Artur

Placówka

Kraków, Aleksandry 30, Prokocim-Bieżanów

Nie zgadzam się (0)
Personel Hotelu wydawał...
Personel Hotelu wydawał się obojetny wobeć gości. Wyposażenie czystość hotelu pozostawiały wiele do życzenia. Na śniadaniu bardzo mały wybór produktów niskiej jakości. Odzczucie braku intymność przez bardzo cienkie drzwi. Bardzo małe pokoje, dopiero po interwenci nasz pokój został zmieniony na większy.

Przemysław_515

03.06.2012

Hotel Perła

Placówka

Kraków, Zakopiańska 180b

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi