Opinie użytkownika (5)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu okazało się że nie ma koszyków (małe czerwone), niestety powrót po koszyk okazał się nie możliwy bo drzwi rozsuwane mają foto komórkę tylko z jednej strony niby zrozumiałe ze względów bezpieczeństwa (sam byłem świadkiem nie jednokrotnie jak złodzieje wybiegali z towarem na siłę własnie tymi drzwiami) ale utrudnia życie. Kupiłem 2 wody mineralne, papier toaletowy i trochę słodyczy. Pułki były jak na przed świąteczny ruch zapełnione i wszystkie ceny były ok po kontroli z paragonem(co zdarzało mi się kilkukrotnie w tym właśnie punkcie) obsługa miła, pani kasjerka spytała o reklamówkę pożyczyła spokojnych świąt ale to by było na tyle z rzeczy pozytywnych, długi czas obsługi mimo prawie wszystkich otwartych kas, ogólny brud między innymi na półkach po bliższym przyjrzeniu, brak tabliczek oddzielających towar klientów na taśmie przy kasie i brak zrozumienia dla osób starszych wręcz traktowanie jak ludzi gorszej kategorii widocznie pracownicy biedronki mają jakiś patent na wieczną młodość, ja zostałem obsłużony profesionalnie ale to co widziałem czekająć w kolejce do kasy to tragedia i zero profesionalnej obsługi,kasjerka wręcz ma pretensje do ludzi którzy "o coś ją pytają" często bywam w sklepach biedronka ale jak do tej pory miałem dobre zdanie o tej taniej sieciówce mam nadzieje że to przypadek incydentalny, mimo tak niskiej oceny na pewno wrócę jeszcze do Biedronki.....między innymi ze względu na ceny.....

Przemysław_433

23.04.2011

Biedronka

Placówka

Warszawa, Korotyńskiego 23

Nie zgadzam się (2)
Mimo dużej kolejki...
Mimo dużej kolejki krótki czas oczekiwania do kasy, miła kompetentna obsługa mimo tego że nie wiedziałem do końca na co mam ochotę szybko mi doradzono,krótki czas oczekiwania na zamówienie, zamówienie było ciepłe i smaczne, jedzenie dostałem na czystej tacy co jest niestety rzadkością w sumie KFC w Silesi nie da się wiele zarzucić, jakość frytek i wrażenie wyuczonej taśmowej obsługi to jedyne co można wymienić ale na tle konkurencji i tak bez porównania

Przemysław_433

10.04.2011

KFC

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (1)
BP odwiedzam od...
BP odwiedzam od jakiegoś czasu tylko w "nagłych" przypadkach, od momentu zakupu auta "na gaz" tankowanie na bp stało się koszmarem powtarzającym się podczas każdej wizyty, tak samo było tym razem po podjechaniu pod dystrybutor z gazem wezwałem obsługę dzwonkiem i nauczony regułą spojrzałem na zegarek po równo 18 minutach dzwonek został wciśnięty jeszcze raz znów bez efektu nadmieniam przy tym że klienci przy dystrybutorach z benzyną wymienili się przynajmniej kilka razy dopiero po mojej interwencji na stacji dziewczyna z obsługi rozpoczyna proces ubierania się który trwa następne kilka min dziewczyna wraca jeszcze raz na stacje (nie wiem po co)BP niestety tankujących gaz traktuje jak ludzi niższej kategorii, nadmienię że kilka razy odjechałem ze stacji nie tankując ze względu na czas oczekiwania wielu moich znajomych ma te same doznania, inne koncerny jakoś sobie z tym radzą.Obsługa na poziomie miernym, często pod kasą czekam aż obsługa zakończy prywatną konwersację abym został obsłużony lub zostaję obsłużony w trakcie tak owej Dawniej BP prezentowało pewnego rodzaju standard teraz ja BP mówię stanowcze nie.....sytuacja ta nie występuje w godzinach dopołudniowych kiedy wśród obsługi jest pan "podjazdowy" pan w "okularach" zjawia się w moment i zdaję się być jedyną odpowiednią osobą na tej stacji, w trakcie ostatniej wizyty było jeszcze gorzej stacja jest w trakcie remontu przebudowy odjechałem ja omijam tą BP.

Przemysław_433

10.04.2011

BP

Placówka

Sosnowiec, Będzińska 23

Nie zgadzam się (2)
Bardzo mila obsługa,ceny...
Bardzo mila obsługa,ceny za wszystkie wybrane przez mnie produktach zgadzały się z tymi na półkach,koszyki dostępne w nie których sklepach tej sieci to rzadkość,no i ochrona która nie tak jak to zwykle w biedronce bywa "zagląda" do koszyka tylko kontroluje wszystko gdzieś z boku, w momencie mojej wizyty duży ruch w sklepie prawie wszystkie kasy czynne, panie pracujące na kasie obsługują na pełnych obrotach, będąc w sklepie biedronka w sosnowcu ma się wrażenie że brakuje im personelu wszyscy pracują na wysokich obrotach a jest kilka rzeczy do których można by się przyczepić, sklep wydaje się względnie czysty ale przy bliższym przyjrzeniu się okazuje się ze tak nie jest, puste kartony po wyprzedanych produktach i palety z towarem ułożone tak jakby miały zastawiać brud, dziurawe opakowanie z wysypanym ryżem itd. po wizycie w biedronce mam mieszane uczucia widząc ludzi pracujących na wysokich obrotach ciężko żądać od nich więcej może przydały by się chociaż dwie osoby do obsługi więcej traci na tym klient jak i sama biedronka,

Przemysław_433

10.04.2011

Biedronka

Placówka

Oświęcim, Garbarska 1

Nie zgadzam się (3)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa, bardzo krótki czas oczekiwania na tankowane gazu, jedyny minus to ceny paliwa, teren stacji oraz sklepu czysty i zadbany, tankuje na wielu stacjach ale na statoil-u tankuje najchętniej, myjnia średniej jakości ale to chyba standard na automatach, personel bez większych kłopotów daje sobie rade z obsługą nawet w godzinach szczytu

Przemysław_433

10.04.2011

Circle K

Placówka

Sosnowiec, ul. Wawel 16 16

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi