Opinia użytkownika: Przemysław_433
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: BP odwiedzam od jakiegoś czasu tylko w "nagłych" przypadkach, od momentu zakupu auta "na gaz" tankowanie na bp stało się koszmarem powtarzającym się podczas każdej wizyty, tak samo było tym razem po podjechaniu pod dystrybutor z gazem wezwałem obsługę dzwonkiem i nauczony regułą spojrzałem na zegarek po równo 18 minutach dzwonek został wciśnięty jeszcze raz znów bez efektu nadmieniam przy tym że klienci przy dystrybutorach z benzyną wymienili się przynajmniej kilka razy dopiero po mojej interwencji na stacji dziewczyna z obsługi rozpoczyna proces ubierania się który trwa następne kilka min dziewczyna wraca jeszcze raz na stacje (nie wiem po co)BP niestety tankujących gaz traktuje jak ludzi niższej kategorii, nadmienię że kilka razy odjechałem ze stacji nie tankując ze względu na czas oczekiwania wielu moich znajomych ma te same doznania, inne koncerny jakoś sobie z tym radzą.Obsługa na poziomie miernym, często pod kasą czekam aż obsługa zakończy prywatną konwersację abym został obsłużony lub zostaję obsłużony w trakcie tak owej Dawniej BP prezentowało pewnego rodzaju standard teraz ja BP mówię stanowcze nie.....sytuacja ta nie występuje w godzinach dopołudniowych kiedy wśród obsługi jest pan "podjazdowy" pan w "okularach" zjawia się w moment i zdaję się być jedyną odpowiednią osobą na tej stacji, w trakcie ostatniej wizyty było jeszcze gorzej stacja jest w trakcie remontu przebudowy odjechałem ja omijam tą BP.