Do tego sklepu udałem się w celu kupna karty pamięci 1Gb do aparatu. Sklep był podzielony na dwie części. W pierwszej poinformowano mnie, że artykuły RTV są dalej. Przed sklepem stało dwóch pracowników i spędzało czas na bezczynności. Pierwsze wrażanie: ,,Drugorzędny sklep na osiedlu, który chyli się ku upadkowi, a pracownicy zamiast wychodzić z siebie, leżą i się opalają przed sklepem."" Jednak w środku był jeden pracownik pod krawatem, który uprzejmie mnie powitał i zapytał w czym może pomóc. Odpowiedziałem mu w jakim celu przyszedłem. Szukanego przeze mnie produktu nie było, ale została mi zaproponowana karta 2Gb w cenie 29zł. Kupiłem. Przez cały czas obsługi, Pan ten miał miły wyraz twarzy, używał wielu zwrotów grzecznościowych (,,Ależ oczywiście" ,,Już Panu podaję" ,,Czego sobie Pan życzy" ,,,,Proszę o chwilę cierpliwości" ,,Bardzo dziękuję i życzę miłego dnia"), zachowywał się względem mnie, tak jakbym kupował towar na wiele tysięcy zł, a to była zwykła karta pamięci. Bardzo mnie to zaskoczyło. Kompetentne, szybko i uprzejmie niezależnie od klienta. (Czas pobytu w sklepie ok. 3 minut). Odnośnie obiektu: ceny przystępne, czysto, spokojnie.
Weekendowy pobyt w tym hotelu uważam za udany. Początkowo miałem poważne problemy z zarezerwowaniem miejsca w hotelu. Nie działała poprawie płatność internetowa, a płatność na miejscu była tylko do 17 (przyjazd ok 22). Jednak była to wina platformy przez którą próbowałem dokonać rezerwacji (Start Hotel). Po skontaktowaniu się z recepcją udało mi się ustalić płatność na miejscu po godzinie 17. (Ostatecznie płatność on-line się udała i ustalona płatność na miejscu nie była konieczna). Na miejscu powitała mnie miła pani w recepcji, szybko dopełniła formalności i już po chwili byłem w pokoju. (2. osobowy). Ładny, czysty, wygodne łóżko, internet, TV, powitalna butelka wody mineralnej ;) Cena bardzo przystępna. 287 zł za dwie osoby, za dwa noclegi w trzy gwiazdkowym hotelu. Rano (w rozsądnej godzinie- ok. 12:30) zapukała pani utrzymująca czystość pokojów i uprzejmie zapytała, czy życzymy sobie, żeby posprzątała, coś przyniosła, etc. Pobyt minął szybko. Przy wykwaterowaniu mieliśmy poślizg ok 30 min (doba hotelowa do 12:00), ale nikt niczego nie powiedział, nie upominał. W trakcie pobytu pani w recepcji z chęcią udzielała wskazówek na temat okolicznych sklepów i punktów usługowych. Hotel usytuowany w okolicach blokowiska, więc widokami nie zachwycał, ale było ok. Spokojnie mogę wystawić ocenę dobrą. :)
Personel danej placówki był skrajnie niekompetentny. Nie potrafił odpowiedzieć na proste pytania dotyczące produktów znajdujących się na półkach. Każdy pracownik odsyłał mnie do kolejnego, a ten do następnego, który był zbyt zajęty układaniem towaru, aby mi pomóc. Od jednego pracownika usłyszałem, żebym sobie sam poszukał, od innego: ,,Jak patrzysz? przecież tam gdzieś jest!" Kiedy pracownik zrobił głęboki oddech i pofatygował swoje nogi do mnie, okazało się, że jednak danego produktu nie ma, a ofensywne słowa pracownika były bezpodstawne. Obsługa jest skrajnie nieuprzejma, ignoruje klientów (pracownik, aby powiedzieć mi : ,,Nie wiem, zapytaj sobie kogoś innego", nie pofatygował się nawet obrócić się twarzą do rozmówcy-klienta) i zbywa ich półsłówkami (nie wiem, nie ma, pracuje tu krótko, ktoś inny powinien wiedzieć). Po ok 1,5 godziny spędzonej w sklepie i poproszeniu 8 osób o pomoc, otrzymałem szczątkowe informacje, które praktycznie w niczym nie pomogły. Zamiast wyczerpującej odpowiedzi usłyszałem, że Źle mówię, za szybko i mam to powiedzieć inaczej (nieuprzejmie w trybie rozkazującym). Obserwacje dotyczą produktów z działu farb, rur i syfonów oraz z działu ogrodniczego (węże ogrodowe, złączki).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.