Opinia użytkownika: Przemysław_17
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Personel danej placówki był skrajnie niekompetentny. Nie potrafił odpowiedzieć na proste pytania dotyczące produktów znajdujących się na półkach. Każdy pracownik odsyłał mnie do kolejnego, a ten do następnego, który był zbyt zajęty układaniem towaru, aby mi pomóc. Od jednego pracownika usłyszałem, żebym sobie sam poszukał, od innego: ,,Jak patrzysz? przecież tam gdzieś jest!" Kiedy pracownik zrobił głęboki oddech i pofatygował swoje nogi do mnie, okazało się, że jednak danego produktu nie ma, a ofensywne słowa pracownika były bezpodstawne. Obsługa jest skrajnie nieuprzejma, ignoruje klientów (pracownik, aby powiedzieć mi : ,,Nie wiem, zapytaj sobie kogoś innego", nie pofatygował się nawet obrócić się twarzą do rozmówcy-klienta) i zbywa ich półsłówkami (nie wiem, nie ma, pracuje tu krótko, ktoś inny powinien wiedzieć). Po ok 1,5 godziny spędzonej w sklepie i poproszeniu 8 osób o pomoc, otrzymałem szczątkowe informacje, które praktycznie w niczym nie pomogły. Zamiast wyczerpującej odpowiedzi usłyszałem, że Źle mówię, za szybko i mam to powiedzieć inaczej (nieuprzejmie w trybie rozkazującym). Obserwacje dotyczą produktów z działu farb, rur i syfonów oraz z działu ogrodniczego (węże ogrodowe, złączki).