Z głównej strony internetowej banku wysłałem meila z zapytaniem odnośnie uruchomienia rachunku internetowego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Jestem niezadowolony z...
Jestem niezadowolony z podejścia do klienta, jakie zauważam w podanej wyżej firmie. W niektórych rejonach miasta UPC jest jedynym providerem internetu kablowego. Ceny są bardzo wygórowane, jakość usług kiepska. Internet sam się rozłącza po pewnym czasie. Firma naliczyła sobie opłatę dodatkową za "pakiet bezpieczeństwa" w wysokości ponad 100zł po półrocznym okresie użytkowania. Należności wynikające z użytkowania rzeczonego pakietu są naliczane miesięczne, firma uznała jednak, iż prawdopodobniej wygodniej będzie jej ściągać tą należność w wyższej racie nieregularnie, nic mnie o tym fakcie nie informując oraz nie doliczając miesięcznych należności do ogólnego rachunku.
Robię tam zakupy prawie codziennie.
W godzinach porannych jak i przypołudniowych w sklepie tworzą się duże kolejki. W tym czasie pracuje najczęściej 3 stanowiska kasjerskie, choć jest ich tam 5, nie licząc stanowiska przy alkoholach, które zawsze jest czynne. Personel na ogół miły i służy informacją. Osobiście zdarzyły mi się dwa przypadki, kiedy kasjerka odezwała się do mnie arogancko żądając drobnych, jakieś 6 razy byłem świadkiem podobnych zachowań oraz ignorowania klienta, który musiał sam przechodzić do następnej kasy, by rozmienić pieniądze. Ceny czasem nie zgadzają się z tymi w kasie. Ceny w porównaniu do innych supermarketów wygórowane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.