Opinie użytkownika (3)

Z głównej strony...
Z głównej strony internetowej banku wysłałem meila z zapytaniem odnośnie uruchomienia rachunku internetowego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Piotr_271

07.05.2009

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (26)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Jestem niezadowolony z...
Jestem niezadowolony z podejścia do klienta, jakie zauważam w podanej wyżej firmie. W niektórych rejonach miasta UPC jest jedynym providerem internetu kablowego. Ceny są bardzo wygórowane, jakość usług kiepska. Internet sam się rozłącza po pewnym czasie. Firma naliczyła sobie opłatę dodatkową za "pakiet bezpieczeństwa" w wysokości ponad 100zł po półrocznym okresie użytkowania. Należności wynikające z użytkowania rzeczonego pakietu są naliczane miesięczne, firma uznała jednak, iż prawdopodobniej wygodniej będzie jej ściągać tą należność w wyższej racie nieregularnie, nic mnie o tym fakcie nie informując oraz nie doliczając miesięcznych należności do ogólnego rachunku.

Piotr_271

07.05.2009

UPC

Placówka

Lublin, Tomasza Zana 43

Nie zgadzam się (26)
Robię tam zakupy...
Robię tam zakupy prawie codziennie. W godzinach porannych jak i przypołudniowych w sklepie tworzą się duże kolejki. W tym czasie pracuje najczęściej 3 stanowiska kasjerskie, choć jest ich tam 5, nie licząc stanowiska przy alkoholach, które zawsze jest czynne. Personel na ogół miły i służy informacją. Osobiście zdarzyły mi się dwa przypadki, kiedy kasjerka odezwała się do mnie arogancko żądając drobnych, jakieś 6 razy byłem świadkiem podobnych zachowań oraz ignorowania klienta, który musiał sam przechodzić do następnej kasy, by rozmienić pieniądze. Ceny czasem nie zgadzają się z tymi w kasie. Ceny w porównaniu do innych supermarketów wygórowane.

Piotr_271

07.05.2009

Stokrotka

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 28

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi