Opinie użytkownika (2)

Podczas realizacji usługi...
Podczas realizacji usługi montażu kuchni okazało się, że zamówienie na meble zawierało błędy i pracownicy realizujący montaż nie są w stanie podłączyć oświetlenia szuflady. Udałem się do sklepu w celu złożenia reklamacji i dokupieniu niezbędnych elementów. W strefie reklamacji spędziłem jakieś 40 minut zanim zostałem obsłużony. Dodatkowo Pan, który przyjmował zgłoszenie nie był w stanie samodzielnie doradzić mi co muszę dokupić. Po wykonaniu kilku połączeń na dział kuchni wpisał mi na zgłoszeniu co powinienem zakupić. Po powrocie do domu okazało się, że Pan polecił mi jedynie dokupienie kabla zasilającego do zasilacza natomiast nie wpisał już samego zasilacza, który również był niezbędny. Zmusiło mnie to do kolejnej wizyty w sklepie do którego muszę dojechać przez całe miasto.

Piotr_2505

14.09.2018

IKEA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie byłem zainteresowany zakupem zlewu do kuchni. Wcześniej zapoznałem się z ofertą dostępną w gazetce promocyjnej jednak postanowiłem udać się do sklepu w celu poznania całej oferty. Podczas wizyty w sklepie bez problemu udało mi się zlokalizować dział ze zlewami. W głównej alejce znalazłem zlew, który był w promocji - dobre wykonanie i długa gwarancja. Nieco dłużej zajęło mi znalezienie pracownika w celu uzyskania informacji o tym co zawiera zestaw. Po wizycie na 3 działach udało i się znaleść pracownika sklepu. Negatywne odczucia związane z poszukiwaniem pracownika zostały szybko zniwelowane przez uśmiech i chęć pomocy. Pracownik nie wiedział co zawiera zestaw jednak zaproponował otwarcie towaru i weryfikację zawartości opakowania. Dodatkowo zaproponował otwarcie kilku modeli w celu wybrania odpowiedniego koloru. Po podjęciu decyzji Pan z obsługi zakleił opakowanie i zapakował je na wózek oraz wskazał drogę do kasy.

Piotr_2505

14.09.2018

Leroy Merlin

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi