Opinia użytkownika: Piotr_2505
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Podczas realizacji usługi montażu kuchni okazało się, że zamówienie na meble zawierało błędy i pracownicy realizujący montaż nie są w stanie podłączyć oświetlenia szuflady. Udałem się do sklepu w celu złożenia reklamacji i dokupieniu niezbędnych elementów. W strefie reklamacji spędziłem jakieś 40 minut zanim zostałem obsłużony. Dodatkowo Pan, który przyjmował zgłoszenie nie był w stanie samodzielnie doradzić mi co muszę dokupić. Po wykonaniu kilku połączeń na dział kuchni wpisał mi na zgłoszeniu co powinienem zakupić. Po powrocie do domu okazało się, że Pan polecił mi jedynie dokupienie kabla zasilającego do zasilacza natomiast nie wpisał już samego zasilacza, który również był niezbędny. Zmusiło mnie to do kolejnej wizyty w sklepie do którego muszę dojechać przez całe miasto.