Źle. Dezorganizacja, ciągłe bieganie dogadywanie spraw z innymi pracownikami, kiepska oferta.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Prehistoryczny bank, z przestażałymi systemami i standardami obsługi, ciekawa oferta ale zawsze coś nie funkcjonuje tak jak trzeba, kiedy naprawia np kantor elektroniczny, przestaje działać karta itp. Miałem 3 konta, ponad 3 miesiące, przez ten czas nie miałem okazji skorzystać z nich w pełni, ponieważ zawsze coś nie działało, omijać szerokim łukiem.Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Bardzo dobry bank,z ciekawą ofertą, o wszystkich zmianach jestem na bieżąco informowany. Do poprawy jakość obsługi, np pracownicy dzwonia do klientów z propozycją kredytu, gdy na sali, klienci czekają na obsługę. Głośne rozmowy pracowników, różnych szczebli, też nie zachęcają do wizyt w oddziale.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.