Byłem w Sano na zakupach przy okazji, nie robię tam ogólnie zakupów, chciałem zobaczyć jak sklep wygląda i co mają w sklepie. Sklep miło mnie zaskoczył, ma bardzo szeroką gamę produktową, można kupić praktycznie wszystko i jest tam bardzo wiele różnych marek. Nie jest to sklep typu dyskont, gdzie są max 3 marki danego produktu z czego 2, czasem i te wszystkie trzy to marki własne. W Sano w Emce standardowo mamy warzywniak, piekarnię, dział tradycja, oraz bogatą przemysłówkę i strefę alkoholi. Jest dużo promocji, ceny mogłyby być niższe. W sklepie panuje porządek i jest dobrze zatowarowany. W sklepie można też liczyć na pomoc pracowników, podpowiedzą gdzie i co można znaleźć. Minusem jest za to obsługa przy kasach, nie ze względu na to że pracownicy są niemili (bo są mili), ale ze względu na to że na te kilkanaście kas które tam są, a może i więcej, tylko 2-3 kasy są czynne i przez to tworzą się dłuższe kolejki.
Kwiaciarnia w Emce przy wyjściu. Kwiaciarnia mała, z dużą ilością kwiatów, przede wszystkim ciętych, kwiaty są świeże, pracownica jest miła - często doradzi jakie kwiaty kupić, kiedy powiemy na jaką okazję i dla kogo. Ceny nie są wygórowane, tym bardziej jak na kwiaciarnię w galerii handlowej.
Netto jak każde inne, ale podczas wizyty wyróżniało się negatywnie pod wieloma względami, po sklepie ciężko było się poruszać, w kilku miejscach były dostawione małe kosze z towarem w alejkach które przeszkadzały, szczególnie kiedy była większa ilość klientów. Słaba jakość warzyw, a niektóre owoce mocno przebrane i zostały tylko uszkodzone, lub już psujące się sztuki. Paleta przy lodówce zostawiona z niewyłożonym towarem, raz że zasłaniała towar, to jeszcze uniemożliwiała dostęp do niego. Przy kasach też słabo, jedna kasa czynna, długa kolejka - około 10 osób, pracownica zadzwoniła po kogoś dopiero kiedy klienci zaczęli się upominać o otwarcie kasy.
kilka dni temu odwiedziłem ten sklep w poszukiwaniu impregnatu do drewna, nie wiedziałem co wybrać, w telewizji widziałem za to reklamy produktów z teflonem, z długim czasem gwarancji na ochronę drewna. Wiedziałem że będę musiał poprosić pracownika o pomoc. Po wejściu do sklepu nie udałem się od razu w miejsce gdzie są impregnaty do drewna, chciałem "zwiedzić" ten sklep. Chodząc po nim zauważyłem że pracownicy dbają o niego, że w sklepie jest czysto, jest utrzymany porządek, co dobrze świadczyło o pracownikach. Udałem się na dział który mnie interesował, kiedy przyglądałem się produktom podszedł do mnie pracownik i zaoferował pomoc, zgodziłem się na nią. Pracownik wypytał mnie co potrzebuję i do czego, następnie polecił mi produkt powiedział dlaczego warto go wybrać, a kiedy zapytałem o inny produkt przedstawił mi go i powiedział o różnicach pomiędzy dwoma produktami. Po takiej obsłudze wziąłem zaproponowany produkt, zapłaciłem za niego i wyszedłem zadowolony ze sklepu.
Wybrałem się na zakupy do Pepco w Darłowie, kiedy byłem tam przejazdem. Musiałem kupić coś małego i wiedziałem że tam to znajdę. Zaraz po wejściu do sklepu zauważyłem że jest w nim mało klientów, dzięki czemu mogłem sobie spokojnie chodzić po sklepie w poszukiwaniu produktu po który przyszedłem. W sklepie panował porządek, było czysto i nic nie utrudniało poruszania się po samym sklepie. Regały, wieszaki, były odpowiednio ustawione, była zachowana odpowiednia szerokość przejścia pomiędzy regałami. W sklepie mogłem też liczyć na dobrą obsługę, ze względu na to że nie znalazłem produktu po który przyszedłem, zapytałem pracownicę która układała produkty na jednym z regałów o produkt, dla pracownicy nie było to problemem, że zapytałem, że poprosiłem o pomoc kiedy czymś była zajęta. Pracownica oderwała się od swoich zajęć i zaprowadziła mnie do produktu. Obsługa przy kasie była prowadzona również sprawnie i sympatycznie jak obsługa na sali sprzedaży.
Wybrałem się do NOMI w poszukiwaniu krzeseł do kuchni, chciałem kupić cztery krzesła metalowe z jakimś jasnym odcieniem obicia... Jeżeli chodzi o krzesła w NOMI to mogę powiedzieć że kilka modeli było, miałem w czym wybrać. Krzesło które mnie zainteresowało miało bardzo przystępną cenę i były wystawione dwie sztuki (potrzebowałem 4 sztuki), więc podszedłem do informacji aby dowiedzieć się czy mają może te krzesła jeszcze na magazynie, pani z informacji wezwała Panią Elizę i się zaczęło...5min minęło nikt nie podszedł, po 10minutach postanowiłem podejść do informacji i "grzecznie" zwrócić uwagę że nikt jeszcze nie podszedł więc pani z informacji jeszcze raz ją wezwała (w między czasie podeszła jakaś inna pracownica która powiedziała że tych krzeseł już nie ma, ale że można zamówić je) Pani Elizy dalej nie ma... Po około dwudziestu minutach kiedy pani z informacji zaczęła dzwonić już telefonem po tą Panią Elizę i kazała jej przyjść do informacji Pani Eliza pojawiła się i oznajmiła że są to ostatnie dwa krzesła i że już nie są produkowane. Tak wię sprawa która mogła zostać załatwiona w 5min max 10minut dzięki Pani Elizie trwała 30min.
Zamawiałem dzisiaj w McDonalds kawę. Oczywiście kawa została przygotowana ale na tą kawę powinienem czekać max 3min, a czekałem 10. Zaczęło się od tego że stanowisk kasjerskich jest 8 a były czynne 3, kolejki ustawiały się takie że, aby dojść do kasy trzeba było odczekać około 3-4min. Kiedy udało już mi się dojść do kasy obsługiwała mnie kasjerka która bez problemu przyjęła moje zamówienie, poszła nalać do kubka tej kawy a potem zaczęła zajmować się czymś zupełnie innym i dosłownie widziałem jak moja kawa stoi i czeka na to aby tylko ktoś mi ją podał (dziewczyna przypominam zajmowała się chyba innym zamówieniem) i w pewnym momencie podeszła do tej kawy inna kasjerka zobaczyła że kawa jest gotowa to ją zabrała i dodała do zamówienia dla innego klienta, kiedy po kilku minutach wróciła moja kasjerka nalała jeszcze raz kawę i dopiero mi podała dlatego czas obsługi przy zamówieniu tylko jednej kawy uważam za karygodny, a jeżeli tak kasjerka zachowała się przy jednej kawie i jeżeli tyle czasu musiałem na to czekać to uważam że dziewczyna nie zna standardów obsługi klienta które na 100% obowiązują w tej firmie jaką jest McDonald's.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.