W dniu 06.04.2011 odwiedziłem sklep Media Markt w celu zakupu płyty-album Queen. Sklep znajduje się w centrum handlowym M1 w Radomiu. Przy wejściu do sklepu znajdowały się dwie pracownice w punkcie informacji, aktualne ulotki reklamowe. przechodząc przez stoiska Agd i TV zauważyłem tylko jedną osobę z obsługi. W okolicach regału z płytami z muzyką poprosiłem sprzedawce o pomoc, zaś on skierował mnie wskazując ręką do pracownika odpowiedzialnego za dany asortyment. Sprzedawca udzielił mi wyczerpujących informacji na temat szukanego albumu Queen. Przy kasie osoba obsługująca mnie nie powitała mnie, a następnie nie podała kwoty do zapłaty-płaciłem kartą kredytową. Na koniec kasjerka nie uśmiechając się pożegnała mnie słowami-Do widzenia. Pobyt w sklepie oceniam w skali 1-5 na cztery. Obsługa na terenie sklepu wzorowa z wyczerpującymi informacjami danego asortymentu, zaś obsługa przy kasie z niedociągnięciami-brak powitania, brak informacji kwocie do zapłaty i brak uśmiechu.
W dniu 15 kwietnia o godz 17:40 dokonałem na w/w stacji tankowania paliwa. Teren w okolicy dystrybutorów był czysty i nie było widocznych śmieci i papierków. woda do mycia szyb znajdowała się przy każdym stanowisku do tankowania. W sklepie podłoga była czysta na kilku półkach był widoczny brak artykułów. W toalecie dla klientów była czysta podłoga i i ceramika, na podłodze leżały skrawki papieru toaletowego oraz kosz był przepełniony. Sprzedawca przy kasie nie powitał Mnie i nie zaproponował nic dodatkowego. Podczas transakcji kasjer nie podał kwoty rachunku-płaciłem kartą kredytową. Na koniec obsługi sprzedawca nie uśmiechając się nie pożegnał mnie. Ogólnie oceniam wizytę w skali od 1-5 na 3 ponieważ obsługa przy kasie była nieprofesjonalna, zabrakło kluczowych standardów obsługi klienta. Poza tym wygląd sklepu i przed sklepem bez zastrzeżeń-było czysto, komplet informacji marketingowych i promocyjnych.
Po dotarciu do sklepu stwierdziłem, że w gablocie znajdują się aktualne ulotki reklamowe. Następnie po wejściu do sklepu zauważyłem w pierwszej alejce śmieci na podłodze. Strefa z owocami była uporządkowana, waga była czysta i dostępne były reklamówki. W trakcie robienia zakupów chciałem uzyskać informację o miejscu położenia majonezu, po kilku minutach poszukiwania pracownika otrzymałem pomoc w postaci wskazania regału z tym produktem. Przy regale z pieczywem panował nieporządek i występowały braki asortymentowe. Przy kasie znajdował się aktualny numer programu telewizyjnego. Kasjerka przywitała mnie a następnie zeskanowała produkty i poinformowała o sumie rachunku. Negatywną jedynie rzeczą przy kasie był brak pożegnania. Ogólnie oceniam wizytę dobrze.
Jestem klientem w/w banku i w tym dniu miałem potrzebę wypłacenia gotówki. Po wejściu do banku w pierwszym pomieszczeniu znajduje się bankomat przy którym leżały papierki. Następnie dołączyłem do kolejki w której stałem 11 minut i były czynne dwa stanowiska. Obsługująca mnie kobieta nie przywitała i zauważyłem podczas rozmowy, że żuje gumę. Na moje pytanie o procedurę zamknięcia rachunku obsługująca mnie osoba w jednym zdaniu-zdawkowym odpowiedziała jak to zrobić a nawet może w tym momencie. Ze strony obsługi brak zachęty i propozycji do przedłużenia umowy z w/w bankiem. Ogólnie ocena obsługi klienta w tym banku i u tej kobiety z obsługi na poziomie złym.
Po przybyciu na stację podjazd był wolny od śmieci, plam, chwatów. Dystrybutory były czyste wyposażone w pojemniki na czystą wodę i myjkę szyb oraz ręczniki papierowe. Po wejściu do sklepu skorzystałem z toalety w której umywalka była brudna a na podłodze leżały kawałki papieru toaletowego i kosze na śmieci były przepełnione. Po dołączeniu do kolejki przede Mną było dwóch klientów. Czas oczekiwania ok. 2min. Po zamówieniu kawy sprzedawca nie zaproponował nic dodatkowego, nie powiedział ile wynosi rachunek i nie wydał paragonu. Kończąc obsługę sprzedawca nie uśmiechnął się, powiedział ,,Do widzenia". Strefa fast food była czysta lecz były braki w asortymencie. Ogólnie w sklepie na półkach nie było braków. Poziom zadowolenia klienta na poziomie-zadowalającym. Czy bym wrócił na tą stację-raczej tak. Czy bym zarekomendował tę stację innym osobom- raczej chętnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.