Opinie użytkownika (4)

W związku z...
W związku z otwarciem konta interentowego mialem okazję spotkać sie z kurierem tej firmy. Najpierw mialem telefon od pracownika, który zapytał w jakim czasie może dostarczyc przesyłkę. Tego dnia nie przebywałem w domu, ale to nie stanowiło problemu. Kurier umówił sie ze mną między godz. 9-10 pod innym adresem i był w tym przedziale czasowym. Dokładnie sprawdził dane na umowie z moim dokumentem tożsamosci oraz bez problemu wypełnił wszystkie formularze zwiazane z otwarciem rachunku.

Piotr_1029

18.05.2012

InPost

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Postanowiłem założyć konto...
Postanowiłem założyć konto oszczędnościowe w tym banku, zarejestrowałem sie poprzez formularz internetowy i czekałem na kontakt. Telefon otrzymalem następnego dnia i potwierdzilem chęć założenia rachunku. Pracownica infolinii doradziła mi jak obniżyć koszty funkcjonowania tego rachunku. Finalnie - założyłem u nich dwa rachunki e-direct i rach. oszczednościowy. Resztę formalności, czyli podpisanie umowy dopelnilem parę dni poźniej - u kuriera firmy InPost (ale to w oddzielnej obserwacji).

Piotr_1029

18.05.2012
Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy kontaktu...
Obserwacja dotyczy kontaktu z agentem ubezpieczeniowym Zgłosiłem poprzez stronę internetową chęć kontaktu w sprawie ubezpieczenia OC i AC pojazdu mechanicznego. Ok. godz. 12,00 zadzwonił do mnie agent, który upewnił się, że nie przeszkadza oraz zapytał mnie o podstawowe dane pojazdu, który chcę ubezpieczyć. Umówiliśmy się, że agent oddzwoni tego samego dnia po 17,00 z kalkulacją składki. Tak też się stało, krótko po godz. 17 tej. miałem wyliczoną składkę i bardzo szczegółowo omówione warunki polisy.

Piotr_1029

20.03.2010

PZU

Placówka

Włocławek, PLAC WOLNOŚCI 2

Nie zgadzam się (20)
Przy rozwiązaniu umowy...
Przy rozwiązaniu umowy o pracę wygasła mi polisa grupowego ubezpieczenia na życie w tym towarzystwie. W celu jej ewentualnego (lub nie) przedłużenia udałem się do ww. placówki. Na cztery stanowiska obsługi były czynne tylko dwa. Co mnie bardzo zdziwiło na biurkach panował nieład, widoczne były dokumenty z danymi osobowymi. Po dość długim oczekiwaniu (ok. 20 min.) zostałem bardzo szybko "obsłużony", niie do końca zadowolony z jakości obsługi. Pracownica oczywiście poinformowała mnie, że istnieje możliwość kontynuacji polisy (o czym wiedziałem). Na uwagę z mojej strony, że wysokość składki nie jest akceptowalna dla mnie powiedziała, że możemy zmniejszyć sumę ubezpieczenia i wysokość miesięcznej składki. Nie zostałem poinformowany o innych, alternatywnych rozwiązaniach, np. roczna polisa

Piotr_1029

20.03.2010

PZU

Placówka

Włocławek, PLAC WOLNOŚCI 2

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi