Opinia użytkownika: Piotr_1029
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Przy rozwiązaniu umowy o pracę wygasła mi polisa grupowego ubezpieczenia na życie w tym towarzystwie. W celu jej ewentualnego (lub nie) przedłużenia udałem się do ww. placówki. Na cztery stanowiska obsługi były czynne tylko dwa. Co mnie bardzo zdziwiło na biurkach panował nieład, widoczne były dokumenty z danymi osobowymi. Po dość długim oczekiwaniu (ok. 20 min.) zostałem bardzo szybko "obsłużony", niie do końca zadowolony z jakości obsługi. Pracownica oczywiście poinformowała mnie, że istnieje możliwość kontynuacji polisy (o czym wiedziałem). Na uwagę z mojej strony, że wysokość składki nie jest akceptowalna dla mnie powiedziała, że możemy zmniejszyć sumę ubezpieczenia i wysokość miesięcznej składki. Nie zostałem poinformowany o innych, alternatywnych rozwiązaniach, np. roczna polisa