Opinie użytkownika (5)

Spędziłem w pensjonacie...
Spędziłem w pensjonacie kilka dni w lipcu 2014 wraz z moją rodziną (żona + 2 dzieci). Ośrodek bardzo dobrze przystosowany do pobytu rodzin z dziećmi - świetnie wyposażony plac zabaw oraz sala zabaw na czas deszczu (zabawki, basen z kulkami, książki dla dzieci). Możliwość skorzystania z sauny, odnowy biologicznej (płatnej) oraz bezpłatnie - bilard, piłkarzyki, ping-pong. Dodatkowo można zrobić samodzielnie grilla w przygotowanej specjalnie altance. Bardzo dobre i duże posiłki. Co najważniejsze - super uczynni i sympatyczni ludzie. Problem z dzieckiem? To nie problem - przecież to dziecko. Potrzebna miednica - proszę bardzo, już przynoszę. Potrzebny otwieracz do wina? Proszę bardzo - dostępny w recepcji. Hitem wg mnie jest ogólnie dostępna biblioteczka dla dorosłych... Jeżeli ktoś wybiera się w okolice Bukowiny, szczególnie z dziećmi - może tam liczyć na miłe i sympatyczne spędzenie czasu.

Paweł_931

11.08.2014

Willa Roztoka

Placówka

Bukowina Tatrzańska, Wierch Olczański 11a

Nie zgadzam się (0)
Jednym słowem można...
Jednym słowem można powiedzieć - rewelacja! Chociaż drogo :) Bardzo miła obsługa, która z cierpliwością tłumaczy takim laikom jak ja sposób korzystania z pałeczek, rodzaje dań, jak to jeść, dlaczego tak się podaje itp itd. Jedzenie również bardzo dobre, estetycznie podane chociaż wiadomo - obce dla nas. Dodatkowo muzyka - spokojna, relaksująca, dobrze pasująca do miejsca chociaż może powinno być w niej więcej elementów japońskich? Jedyne malutkie dysonanse to kolczyk (?) pod wargę osoby, która przygotowuje posiłki (kucharz?) przy barze sushi - mnie to osobiście raziło. Dodatkowo powinny być podawany do rachunku cukierek miętowy lub jakaś specjalność z kuchni japońskiej aby odświeżyć oddech. Ale to małe minusiki w ogólnie bardzo pozytywnej ocenie.

Paweł_931

22.04.2010

Zen Sushi

Placówka

Kraków, Św. Tomasza 29

Nie zgadzam się (23)
Niestety, w samym...
Niestety, w samym centrum Krakowa znajduje się lokal, który może powinien się znajdować gdzieś na obrzeżach. Przede wszystkim w lokalu czuć zapachy z kuchni - głównie olej. Wynika to być może z faktu non-stop otwartych drzwi do kuchni. Obok drzwi znajduje się coś jakby kosz na śmieci - odkryty, gdzie ludzie wrzucają np. papierki. Część sali dla palących, ale niczym nie oddzielona od innej części - dlatego z zapachem oleju kuchennego miesza się zapach papierosów. Musiałem się przesiąść do innego stolika, gdzie niestety było brudno pod stołem. Kelner (P. na identyfikatorze) nie był w stanie powiedzieć gdzie znajduje się część dla niepalących (poszedł to sprawdzić, ale odpowiedzi nie udzielił...). Kelner mało kompetentny. Najpierw sprawdzał na kartce dostępne herbaty, potem okazało się, że wybranej herbaty nie ma. Na pytanie czy jest sok jabłkowy odpowiedział "muszę to zweryfikować"... Dodatkowo przy przejściu koło baru są ustawione talerzyki, przyprawy itp - idealne do ściągnięcia na głowę przez małe dzieci. Na plus czystość w toaletach, aczkolwiek mogłoby tam być cieplej.

Paweł_931

08.04.2010

Cafe Sukiennice

Placówka

Kraków, Rynek Glowny 1/3

Nie zgadzam się (17)
Korzystałem z toalety....
Korzystałem z toalety. I mam uwagi co do umiejscowienia pisuaru. Otóż jest on tak zbudowany, że gdy ktoś z niego korzysta nie ma możliwości wejść do/wyjść z kabiny. Toaleta na dodatek jest tak mała, że dwie osoby oprócz wcześniej wspomnianego problemu mają kłopoty z wyminięciem się. Moim zdaniem projektowo-budowlany bubel.

Paweł_931

01.04.2010

KFC

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska 3 piętro

Nie zgadzam się (24)
Bardzo dobry kontakt...
Bardzo dobry kontakt poprzez infolinię. Wszystko dokładnie, precyzyjnie, spokojnie i rzeczowo wyjaśniane. Nawet osoba nielubiąca korzystania z infolinii poradzi sobie z uzyskaniem informacji. Jedyny minus to trochę zbyt skomplikowana strona www, gdzie na przykład trudno znaleźć w łatwy sposób wielkości stóp procentowych.

Paweł_931

23.03.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (26)
02.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję uprzejmie za wyrażenie opinii na temat poziomu jakości obsługi mLinii. Bardzo cieszy nas pozytywna opinia, dokładamy bowiem wszelkich starań aby Klienci czerpali satysfakcję i zadowolenie z każdego kontaktu z mLinią. Motywuje Nas to także do nieustannej pracy nad jakością obsługi. Pragnę również podziękować za sugestię dotyczącą stron www. Wszelkie uwagi są dla Nas bardzo cenne, wskazują obszary do pracy i zmian. Pozdrawiam Agata Tomczyńska mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi