Opinie użytkownika (3)

po godzinie 18:00...
po godzinie 18:00 wsiadłem do autobusu MPK KRaków lini 178 w stronę Mistrzejowic, ponieważ nie miałem biletu podszedłem do automatu biletowego znajdującego się w autobusie, ponieważ nie miałem odliczonej kwoty, nie mogłem jednak zakupić tego biletu, podszedłem więc do kierowcy by kupić u niego bilet. na naklejce jego kabiny przeczytałem informację iż automat znajduje się w autobusie, oraz że bilet można nabyć u kierowcy tylko na przystanku. Poczekałem więc aż autobus zatrzyma się na przystanku, poprosiłem kierowcę o bilet studencki, kierowca odezwał się niesympatycznie że jest automat, wytłumaczyłem mu więc że nie mam tam odliczonej kwoty, ale mam odliczoną kwotę dla niego (25groszy więcej niż kosztuje bilet). Kierowca odpowiedział mi że nie będzie mi sprzedawał biletu, tylko żebym rozmienił sobie pieniądze u któregoś z pasażerów. na najbliższym przystanku wyszedłem więc z autobusu żeby nie jechać na gapę. Kierowca zachował się nie kulturalnie i nie wykazał się chęcią pomocy pasażerom, mimo iż naklejka przy nim wyraźnie wskazywała że kierowca takżę sprzedaje bilety, za odliczoną kwotę (którą zresztą miałem i poinformowałem go o tym)

Paweł_633

27.10.2009

MPK Kraków

Placówka

Kraków, św. Wawrzyńca 13

Nie zgadzam się (24)
dnia 26/10/2009 roku,...
dnia 26/10/2009 roku, ok godz. 16;40 tankowałem samochód na stacji benzynowej Orlen przy ul Zakopiańskiej. Gdy podjechałem kilka samochodów stało już na podjeździe, pracownik obsługi pomagał klientowi tankować gaz, gdy skończył podszedł do najbliższego mu klienta i także mu pomógł, po zatankowaniu samochodu podszedłem do kasy, pani ( średni wiek, krótkie włosy) przywitała mnie z uśmiechem, spytała czy chcę zapłacić za benzyne, później spytała czy wystawić fakturę, poprosiła o kartę vitay, wcześniej zaproponowała kupno dodatkowego produktu, wszytko z uśmiechem na twarzy i grzecznością, po transakcji podziękowała i zaprosiła ponownie. w czasie transakcji inny klient pytał gdzie leży jakiś produkt którego szukał, uprzejmie pokierowała go we właściwe miejsce. Pani sprawiała wrażenie bardzo sumiennej oraz uprzejmej, traktowała klientów z szacunkiem. Stacja i obsługa wywarła na mnie pozytywne wrażenie, zostałem obsłużony należycie i sympatycznie.

Paweł_633

27.10.2009

ORLEN

Placówka

Kraków, Zakopiańska 58

Nie zgadzam się (12)
sklep przyjazny dla...
sklep przyjazny dla klienta, dość duży, swobodnie można się poruszać, towar ułożony asortymentowo, a także kompletami co ułatwia skompletowanie ubioru czy sprzętu. Porządek zachowany zarówno na wieszakach, półkach, podłoga czysta. Niestety obsługa nie za bardzo zwraca uwagę na personel, na moje "dzień dobry" odpowiedziała ale mrukliwie. Szukając kurtki na zimę, nie mogłem liczyć na pomoc sprzedawców, dopiero gdy sam podszedłem do kasy spytać o rozmiar i parametry - sprzedawca odpowiedział na pytania, ale nie zachęcał do sprzedaży. Wiedza na temat produktu wystarczająca, ale sprzedawca nie podkreślał zalet towaru. po wybraniu kurtki sprzedawca skasował ją, dał paragon i pożegnał się, sam natomiast dopytałem jeszcze o gwaranację.

Paweł_633

24.10.2009

Hi Mountain

Placówka

Kraków, ul. Zyblikiewicza 2

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi