Opinia użytkownika: Paweł_633
Dotycząca firmy: MPK Kraków
Treść opinii: po godzinie 18:00 wsiadłem do autobusu MPK KRaków lini 178 w stronę Mistrzejowic, ponieważ nie miałem biletu podszedłem do automatu biletowego znajdującego się w autobusie, ponieważ nie miałem odliczonej kwoty, nie mogłem jednak zakupić tego biletu, podszedłem więc do kierowcy by kupić u niego bilet. na naklejce jego kabiny przeczytałem informację iż automat znajduje się w autobusie, oraz że bilet można nabyć u kierowcy tylko na przystanku. Poczekałem więc aż autobus zatrzyma się na przystanku, poprosiłem kierowcę o bilet studencki, kierowca odezwał się niesympatycznie że jest automat, wytłumaczyłem mu więc że nie mam tam odliczonej kwoty, ale mam odliczoną kwotę dla niego (25groszy więcej niż kosztuje bilet). Kierowca odpowiedział mi że nie będzie mi sprzedawał biletu, tylko żebym rozmienił sobie pieniądze u któregoś z pasażerów. na najbliższym przystanku wyszedłem więc z autobusu żeby nie jechać na gapę. Kierowca zachował się nie kulturalnie i nie wykazał się chęcią pomocy pasażerom, mimo iż naklejka przy nim wyraźnie wskazywała że kierowca takżę sprzedaje bilety, za odliczoną kwotę (którą zresztą miałem i poinformowałem go o tym)