Parking wolny od śmieci, dużo miejsc parkingowych. W sklepie również widoczny porządek, wyraźne oznaczone ceny produktów, czysto. Pracownicy w strojach służbowych. Do sklepu udaję się w celu zakupienia artykułów ogrodowych. W sektorze „ogród” brak osoby obsługującej klientów. W kolejce do informacji przede mną 2 osoby. Osoba obsługujące mnie nie potrafi konkretnie odpowiedzieć na wszystkie pytania, podaje złą cenę jaką powinienem zapłacić za towar (pomyłka o 800 zł). Mam do czynienia ze złą organizacją pracy, pomimo małej ilości klientów. Raczej nie powrócę już na zakupy do tego sklepu.
Parking utrzymany w dobrym stanie, brak śmieci, bardzo duża ilość miejsc parkingowych. Jedyny minus to spacerujący bezdomni, którzy zaczepiają klientów. Podłoga w sklepie, podobnie jak towar oraz regały - czyste. Promocje wyraźnie oznaczone - ceny również. Przy poszczególnych działach (wędliny, sery, mrożonki) - miła obsługa, ład i porządek. Czynne 4 kasy, kolejki do nich nie duże, średnio 1-2 osoby. Powitanie oraz pożegnanie ze strony kasjerki - jak najbardziej. Jestem zadowolony z obsługi oraz ogólnego wyglądu sklepu.
Parking dobrze utrzymany, brak śmieci na nim, kosze nie są przepełnione. Pomimo remontu w sklepie panuje ład i porządek. Ok. 30 % powierzchni wyłączone jest z użytku. Pytając pracownika o położenie danego towaru - od razu otrzymuję odpowiedź. Promocje i ceny wyraźnie oznaczone. Przy kasach brak kolejek - 1 osoba przede mną. Wszyscy pracownicy posiadają strój służbowy, są bardzo uprzejmi. Otrzymuję ofertę skorzystania z programu lojalnościowego. Z pewnością pojawię się ponownie.
Parking sklepu utrzymany jest w bardzo dobrym stanie - brak śmieci, dużo miejsc parkingowych. Drzwi wejściowe, podobnie jak podłoga są czyste. Półki pełne towaru z wyraźnie oznaczonymi cenami. Wszyscy pracownicy posiadają pełny strój służbowy. Jedynym minusem jest mała liczba otwartych kas (2 na 6) oraz dośc długa kolejka do nich (5 klientów przede mną). Jednak przy kasie zostaję powitany, dokładnie poinformowany o należności, pozegnany oraz zachęcony do ponownego odwiedzenia marketu. Raczej chętnie powrócę.
Pomimo zimy parking utrzymany bardzo dobrze, widoczni ochroniarze czuwający nad bezpieczeństwem klientów przebywajacych na nim oraz samochodów. W sklepie czysto, promocje wyraźnie oznaczone - podobnie jak ceny. Wystarczająca ilość otwartych kas, praktycznie brak kolejek do nich oraz do poszczególnych działów (ryby, mięso). Bardzo duży asortyment.Jedyny minus to brak powitania i pożegnania ze strony kasjerki.
Pomimo zimowej aury parking restauracji był bardzo dobrze odśnieżony. Nie było widać na nim żadnych śmieci. Drzwi wejściowe restauracji były czyste, podobnie jak podłoga oraz stoliki. Po podejściu do linii kas pracownik nawiązał ze mną kontakt wzrokowy oraz powitał mnie. Zamiast zamawianych frytek i kanapki zaproponował korzystniejszą opcję - zestaw, na który czekałem ok. 2 min. Byłem bardzo zadowolony z obsługi i czasu oczekiwania na posiłek. W toalecie ład i porządek. Polecam.
Wszystkie produkty na terenie sklepu posiadały ceny. Jako klient pojawiłem sie w sklepie w celu zwrotu towaru (obuwie). Pracownik bez problemu przyjął obuwie i zaproponował wymianę na inny model lub zwrot gotówki. Procedura trwała zaledwie kilka minut. Zostałem miło potraktowany, powitany oraz pożegnany. Jasno wyjaśniono mi warunki wymiany lub zwrotu towaru już przy zakupie. Chętnie wrócę do tego sklepu.
Na stacji panował ład i porządek, przy dystrybutorze do mojej dyspozycji była myjka do szyb, rękawice oraz ręczniki. Płacąc za zatankowane paliwo zaoferowano mi skorzystanie z programu lojalnościowego. Do zakupowanego hot-doga zaproponowano mi napój. W WC również panował porządek oraz dostępne były ręczniki, mydło, kosz na śmieci.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.