Opinie użytkownika (6)

Reserved jest jednym...
Reserved jest jednym z moich ulubionych sklepów. Jednak po ostatnich 2 wizytach stracił dużo w moich oczach. Obsługa jest bardzo niemiła, lekceważy klienta. Odwieszając spodnie na wieszak z którego je brałam (było tam dużo różnych modeli,ponieważ spodnie były przecenione). Jedna z pań (blondynka, w bluzce w paski biało-granatowe, sprzątała sklep) zwróciła mi uwagę, że odwieszam je w tym miejscu. Powiedziała, że powinnam je odwiesić gdzie wisiały i na jakiej podstawie je tam zostawiłam. Szczerze pierwszy raz się spotkałam z taka sytuacją. Ta pani nie miała prawa zwrócić mi uwagi, nie zrobiłam w końcu nic złego. Poza tą sytuacją, pragnę również zwrócić uwagę na panie na kasie, które nie są zainteresowane obsługą klienta, ważniejsze jest dla nich umówienie się na imprezę i wymienienie w związku z tym poglądów. Jeszcze jedna rzecz... Bałagan jaki panuje w tym sklepie, jest straszny. Nie chodzi mi tylko o ubrania ale także o przymierzalnie. Na ziemi leżą wielkie kłęby kurzu, odniosłam wrażenie że sklep w ogóle nie jest sprzątany.

Paulina_73

31.01.2009

Reserved

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (18)
Ten sklep oceniam...
Ten sklep oceniam bardzo dobrze. Sprzedawcy są mili, nie naciskają, nie chodzą krok w krok za klientem. Na sklepie panował porządek. W sklepie promod chciałam kupić naszyjnik, podeszłam więc do ściany, na której wisiały one. Gdy już wybrałam, skierowałam się do kasy, nikogo przy niej nie było, lecz jedna z ekspedientek - blondynka, miała krótkie włosy, szczupła, bardzo szybko zareagowała. W innych sklepach stałam po 20 minut przy kasie i nikt mnie nie widział. Promod jest sklepem przyjaznym klientowi. Mam nadzieję, że zawsze będzie panowała w nim taka miła atmosfera.

Paulina_73

31.01.2009

Promod

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (31)
Bardzo często jem...
Bardzo często jem w restauracji Mc Donald's. Zwykle zadowolona z obsługi i jedzenia - mniej lub bardziej. Jednak tego dnia bardzo zdenerwowałam się. Obsługiwała mnie kasjerka szczupła, miała długie włosy - koloru ciemny blond, związane w kitkę. Była niezbyt miła, nie przywitała się. Nie odpowiedziała na moje "dzień dobry". Zwykle obsługa w tej restauracji jest miła. Tego dnia jednak źle trafiłam. Na realizację zamówienia musiałam czekać 20 minut. To była sobota jednak kolejek nie było, do każdej kasy stały po 2 osoby. Zamówiłam tortillę. Osoby, które zamawiały kilka minut po mnie tą samą kanapkę, zdążyły ją zjeść a ja nadal czekałam na swoją. Zdenerwowałam się i zapytałam kiedy w końcu dostanę swoją tortillę. Ta Pani chyba zapomniała o mnie - a cały czas stałam przy kasie. Po moim zapytaniu powiedziała coś do koleżanki, która się na mnie spojrzała i zaczęły się śmiać. To nie było zbyt miłe. Szczerze zniechęciłam się do tej restauracji.

Paulina_73

20.10.2008

McDonald's

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (25)
We wrześniu kupiłam...
We wrześniu kupiłam aparat fotograficzny w sklepie Euro AGD RTV. Od razu nie spodobało mi się, iż pudełko nie było fabrycznie zaklejone - musiało być wcześniej otwierane. Mimo wszystko zależało mi na aparacie, tym bardziej, że był ostatni. W domu się zorientowałam, iż na aparacie brak folii ochronnej (na wyświetlaczu LCD). Mam podejrzenia, iż "wciśnięto" mi aparat używany, z jakiejś reklamacji. Wskazuje na to również to, iż ciągle się zawiesza. Postanowiłam go dziś reklamować. Weszłam do sklepu o 17:25 i czekałam ponad 25 minut, aż ktoś łaskawie do mnie podejdzie, do punktu reklamacji. Jeden z pracowników mnie widział, więc go zawołałam, przyszedł dopiero po 15 minutach, mimo iż powiedział, że "za sekundkę mnie obsłuży". Uważam, że tak nie powinno być w sklepie. Pan mnie obsłużył do końca, bez słowa, jednak jestem wzburzona całą zaistniałą sytuacją.

Paulina_73

06.10.2008

RTV EURO AGD

Placówka

Łódź, Al. Jana Pawła II 30

Nie zgadzam się (28)
Postanowiłam opisać cała...
Postanowiłam opisać cała sytuację, ponieważ Cukiernia Dybalski to jedna z najlepszych cukierni w Łodzi moim zdaniem, a zostałam w niej strasznie obsłużona. Na początku czekałam kilka minut aż pani łaskawie do mnie podejdzie. Był tylko jeden pracownik na sklepie z tego co widziałam. Gdy pani w końcu mnie zauważyła i podeszła, z uśmiechem na ustach powiedziałam "dzień dobry" - i wtedy ekspedientka zmierzyła mnie dziwnie wzrokiem, złożyłam więc zamówienie. Byłam bardzo grzeczna. Na koniec podziękowałam grzecznie pani, powiedziałam "do widzenia, miłego dnia" a ona spojrzała się na mnie niemiło, było widać, że jest zła iż musiała mnie obsłużyć. Odwróciła się na pięcie i bez słowa odeszła. Pani była w wieku ok. 40 lat, blondynka, krótkie włosy, średnia figura - raczej szczupła. Chyba nie tak powinna wyglądać obsługa klienta, i to tym bardziej w tak drogiej cukierni.

Paulina_73

10.09.2008

Cukiernia Dybalski

Placówka

Łódź, Jaracza 5

Nie zgadzam się (27)
Tego dnia wybrałam...
Tego dnia wybrałam się na zakupy do hipermarketu Real. Zależało mi na kupnie sprayu przeciwko komarom. Błąkałam się pomiędzy półkami, ciężko mi było znaleźć produkt. Na półkach było wiele kosmetyków. Postanowiłam podejść do stoiska kosmetycznego, na którym obsługuje pracownik Real. Ma za zadanie pomóc. Gdy podeszłam do stoiska, nikogo nie było. Mijały minuty a ja zaczęłam się denerwować. Po ok 20-25 minutach przyszedł pracownik. Tylko dlatego, że inna klientka również potrzebowała pomocy i poszła kogoś zawołać. Inaczej byśmy się nie doczekały. Pracownica w wieku ok. 30 lat, miała długie czarne włosy, była opalona. Ubrana była w długą, czerwoną koszulkę. Najpierw obsłużyła panią przede mną. Później ja zadałam pytanie "Gdzie i czy w ogóle mają spray". Odpowiedziała mi, śmiejąc się "A ja nie wiem". Trochę mnie to rozzłościło więc poprosiłam, żeby zadzwoniła do kogoś, kto wie. Wykonała krótki telefon i powiedziała "Nie wiem czy jest, czy nie, niech pani sobie sama poszuka". Zostałam potraktowana okropnie. Jak mogą zatrudniać takie osoby. Pani na stoisku powinna zostać przeszkolona!

Paulina_73

04.09.2008

Real

Placówka

Łódź, Jana Pawła II 30

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi