Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Przy dokonaniu cesji w placówce ORANGE Pani wykazała się wiedzą i kompetencjami, natomiast brakowało mi większej uprzejmości do klienta. Spotkanie odbyło się szybko, jeśli chodzi o dokonanie formalności, ale Pani podchodziła lekceważąco do klienta, na zasadzie" "wykonałam zadanie do widzenia". Brak zapytań: "w czym mogę pomóc?" itp. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa w salonie PLAY była bardzo uprzejma i przedstawiła mi ofertę abonamentu. Kilka wariantów o które prosiłam. Wiedza Pani, która mnie obsługiwała była obszerna, umiała odpowiedzieć na wszystkie pytania. Jedyne co mi przeszkadzało to czas oczekiwania, z uwagi na duży ruch w sobotnie popołudnie, w salonie przyjmowało tylko dwóch pracowników, stąd oczekiwania na przyjęcie to 40min. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.
W przypadku dużych kolejek są otwierane dodatkowe kasy. Obsługa zawsze miło wita kienta zwrotem :Dzień dobry" i chętnie służy pomocą. Pracownicy zawsze udzielają informacji, gdy towar nie jest oznaczony ceną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.