Po wejściu do sklepu pierwszym co rzuca się w oczy jest panujący tam nieład, bardzo ciężko zlokalizować poszukiwany produkt, ponieważ regały nie są czytelnie oznaczone, a bywają sytuację, gdzie produkty takie jak proszki do prania znajdują się w pobliżu regałów z kawą i herbatą. Mimo to, zawsze można poprosić o pomoc pracowników, którzy chętnie i dokładnie odpowiadają na zadane pytania. Asortyment sklepu nie jest zbyt duży, ale ceny są dość niskie, więc za niewielką cenę można dokonać dość sporych zakupów. Zwykle obsługiwana jest tylko jedna z dwóch kas, przez co wizyta w sklepie znacznie się przedłuża, z powodu kolejki przy zrealizowaniu zakupów. Panie często zapominają o wydaniu paragonu i nie używają typowych zwrotów pracowników supermarketów, takich jak: zapraszamy ponownie czy dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Zakupy w Netto nie należą do najbardziej udanych.
Wizyta w sklepie była bardzo miłym doświadczeniem, od razu po wejściu podeszła do mnie pracownica z ofertą pomocy znalezienia odpowiedniego obuwia. Wybór produktów był duży, prawie z każdego modelu można było znaleźć swój rozmiar. Pani doradzała, wyrażała swoja opinię, ale nie naciskała na mój wybór. Po wybraniu odpowiedniego modelu, podeszła ze mną do kas, gdzie zrealizowałam zakup, proponowała kupno impregnatu do danego modelu, by przedłużyć jak najlepszy wygląd obuwia, dodatkowo poinformowała mnie o możliwości wymiany zakupy w razie jakichkolwiek problemów. Następnie pożegnałam się i wyszłam w pełni usatysfakcjonowana z wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.