Opinia użytkownika: Paulina_1667
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Po wejściu do sklepu pierwszym co rzuca się w oczy jest panujący tam nieład, bardzo ciężko zlokalizować poszukiwany produkt, ponieważ regały nie są czytelnie oznaczone, a bywają sytuację, gdzie produkty takie jak proszki do prania znajdują się w pobliżu regałów z kawą i herbatą. Mimo to, zawsze można poprosić o pomoc pracowników, którzy chętnie i dokładnie odpowiadają na zadane pytania. Asortyment sklepu nie jest zbyt duży, ale ceny są dość niskie, więc za niewielką cenę można dokonać dość sporych zakupów. Zwykle obsługiwana jest tylko jedna z dwóch kas, przez co wizyta w sklepie znacznie się przedłuża, z powodu kolejki przy zrealizowaniu zakupów. Panie często zapominają o wydaniu paragonu i nie używają typowych zwrotów pracowników supermarketów, takich jak: zapraszamy ponownie czy dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Zakupy w Netto nie należą do najbardziej udanych.