Opinie użytkownika (13)

Super. Ceny przystepne,...
Super. Ceny przystepne, szybka i miła obsługa, produkty sa 1-szej klasy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa fachowa, rzetelna. Jedynie co mozna by poprawic to czas obslugi jesli jest kolejka do kasy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Paulina_1572

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

04.07.2017

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1572

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Oferta,cena,asortyment.

Paulina_1572

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Paulina_1572

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu.

Paulina_1572

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bedąc ostatnio przejazdem...
Bedąc ostatnio przejazdem w Kielcach udałam się z dziećmi, 11 miesięcznym synem i 6 letnią córką, do sklepu po pieczywo i soki dla dzieci. Na stoisku z pieczywem nie było bułek, podłogi na tym stoisku były pełne okruchów. Zazwyczaj w sklepie tym są ogromne kolejki, a największa jest przy kasie uprzywilejowanej. Nietety kasjer nie zwrócił uwagi na fakt, że w kolejce ma kobietę z dziećmi, a wg ustaleń działających w całej Europie kontrola kolejki i udzielanie pierwszeństwa osobom niepełnosprawnym, kobietom w ciąży i z dzieckiem do lat 3 należy do zadań kasjera. Wiedząc o tym podeszłam do kasy z prośba o obsługę poza kolejnością. Owszem kasjer obsłużył mnie, zaprosił do ponownych zakupów, niestety nie zdążylam się jeszcze spakować, gdy wśród moich zakupów były już zakupy następnego klienta.

Paulina_1572

20.11.2014

Tesco

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi