Lubie od czasu do czasu przejść się do tego sklepu,ponieważ niektóry asortyment jest dobry jakościowo a ceny niskie i zachęcające do kupna. Na sklepie panuje porządek a towar jest ładnie uwieszony. Sklep podzielony na różne działy. Jedynym minusem jest to,że na dużej ilości towaru nie ma cen, a sprzedawczynie w ogóle nie interesują się klientami,śmieją się w głos i nie mogą pomóc w wyborze rzeczy,którą klient jest zainteresowany, ponieważ są zajęte rozmową.
Wchodząc do tej przychodni każda osoba chyba się stresuje, ponieważ rejestratorki krzyczą na pacjentów, co jest całkowicie niedopuszczalne. Niejednokrotnie sama spotkałam się z takim zachowaniem. Dzisiejsze sytuacja która miała miejsce była karygodnym podejściem do chorego pacjenta. Chcąc umówić chorą babcie na wizytę u doktora od samego rana nie mogłam się do przychodni dodzwonić, w końcu ubrałyśmy się i poszłyśmy do astra-med a tam rejestratorka dłubiąca wykałaczką w zębach stwierdziła,że wyłączyła telefon,bo ludzie denerwują ją dzwoniąc. I dodała,że przyjście do przychodni to dobra gimnastyka dla chorych ludzi. Takie zachowanie w ogóle nie powinno mieć miejsca a jednak zdarza się coraz częściej. W przychodni panuje czystość a niemiłe rejestratorki są ubrane schludnie jak w gabinecie lekarskim być powinno.
Ponieważ Biedronka jest najbliżej mojego domu,to zawsze lubię chodzić tam na zakupy. Ceny są bardzo atrakcyjne a nowe i przestronne wnętrze jeszcze bardziej zachęca mnie do zakupów tam. Nie ma braków w towarze. Zawsze Świeże warzywa i owoce. Miły personel. Natomiast największym minusem jest to,że nie można placic karta. Osoba ktora nie ma wystarczajacych srodkow przy sobie niestety musi towar odlozyc.
Bardzo dużo pomagającej obsługi na sklepie.Są czysto i schludnie ubrani. Sklep zadbany. Wszystko jest ładnie poukładane według tematyki którą jesteśmy zainteresowani. Przy każdy asortymencie można znaleźć cenę. Bardzo duży wybór dla każdego klienta.Sklep duży i przestronny. Brak kolejek przy kasach dlatego czas obsługi jest krótki.
Personel nie jest miły.Zapytany Niechętnie udziela pomocy klientom. Na sklepie panuje ogólny bałagan. Nie idzie znaleźć cen od danej interesującej rzeczy. Często etykiety nie zgadzają się ze stanem faktycznym.Personel zadbany, czysty, ubrany w bluzki firmowe. Wygląd ogólny sklepu dobry.Czysto. Na sklepie ładnie pachnie.
Na sklepie jest zawsze bardzo dużo miłej obsługi chętnej do pomocy. Panie zawsze ładnie, schludnie ubrane. Sklep czysty. Asortyment zgodny z etykietami widniejącymi na półkach. Ceny półkowe zgodne ze stanem rzeczywistym.Lady na dziale mięsnym zadbane.Krótki czas obsługi. Personel nawiązujący rozmowę z klientem.
Bardzo niska obsługa klienta na dziale mięsnym. Widać,że nie obowiązuje tam zasada "3D", Dzień dobry, dziękuję i dowidzenia. Ton osoby sprzedającej bardzo niemiły, co daje klientowi do zrozumienia,że nie potrzebnie przeszkadza w innych czynnościach niezwiązanych z obsługą klienta. Lady brudne i mięso nieświeże.
Zachowanie kasjera niezgodne z prawami obsługi klienta.kasjer kłócił się z klientem i wyzywał klienta w obraźliwy sposób. Zachowanie świadczące o niskiej kulturze osobistej. Dużo osób czekało tylko w jednej z otwartych kas w kolejce na zakupienie swojego biletu,natomiast kasjer wychodzi i zamyka okienko,po czym wraca po 10 minutach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.