Opinie użytkownika (4)

Byłem na kupnie...
Byłem na kupnie mikrofalówki, wiec pojechałem na ul. Zieloną. Spotkała mnie tam bardzo miła i fachowa obsługa, doradzali mi która funkcja, który model będzie dla mnie dobry. Mówiono mi o każdym szczególe tak żebym zrozumiał, przedstawiano mi rożne oferty cenowe. tyle zachodu do mikrofalowki. Naprawde jestem z tej firmy zadowolony.

Patryk_12

24.12.2009

Delta Optical

Placówka

Nowy Sącz, Zielona 27

Nie zgadzam się (27)
Pracownik stacji podszedł...
Pracownik stacji podszedł zapytał czy pomóc w zatankowaniu. Przemył szybę i podarował ulotkę informacyjną i obecnych promocjach. Poszedłem zapłacić... i się zaczęło. Zero kultury osobiste kasjerów, lekceważą klientów. Nachalne propozycje kupna towaru. Zachowanie pracowników tej stacji daje wiele do życzenia.

Patryk_12

24.12.2009

ORLEN

Placówka

Nowy Sącz, Lwowska 140

Nie zgadzam się (29)
Miła obsługa, posługująca...
Miła obsługa, posługująca się fachowym językiem, estetyczny wygląd, kultura osobista. Jednak czas wykonywanych czynności daje wiele do myślenia. Wolne, niepewne, ruchy podczas wykonywania zadań. Atmosfera "biurowa" lecz nadal przyjazna dla klienta. Dobre warunki założenia konta bankowego, z przychylnością dla klienta.

Patryk_12

24.12.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (28)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Jest mi bardzo miło, że zechciał się Pan podzielić opinią na temat obsługi w placówce mBanku w Nowym Sączu. Pragnę zaznaczyć, że wszelkie uwagi są dla nas niezmiernie cenne. Dzięki nim możemy stale doskonalić jakość naszych usług i dbać o rozwój naszych Doradców gdyż naszym celem jest aby każdy z naszych Klientów został obsłużony na najwyższym poziomie. Dziękując raz jeszcze zachęcam do dalszego korzystania z usług mBanku. Wierzę, że dalsza współpraca będzie przebiegać zgodnie z Pana oczekiwaniami. Służymy pomocą w placówkach naziemnych bądź pod numerem infolinii 801 300 800 lub 42 6 300 800. Pozdrawiam serdecznie. Małgorzata Galicka mBank
Gdy wszedłem do...
Gdy wszedłem do placówki "Żabki" przy wejściu leżał pies, klienci musieli omijać psa- przekraczać go. Pani ekspedientka traktowała lekceważąco klientów, co mnie bardzo zirytowało, zatem kupiłem butelkę alkoholu, ekspedientka zamiast powiedzieć "poproszę o dowód osobisty" powiedziała:"...Dowód!", w pogardliwym tonie. Dlatego oceniam tą placówke na -4. Zostałem zniechęcony do tego sklepu i potraktowany lekceważąco.

Patryk_12

19.07.2008

Żabka

Placówka

Nowy Sącz, Aleja Mjr. Sucharskiego 25

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi