Przyszłam do ekspedientki z problemem, który pomogła mi szybko rozwiązać. Proponując odpowiednie rozwiązanie zaproponowała mi zakup odpowiedniego kosmetyku. Wiedza i chęć pomocy ekspedientki była na prawdę duża. Zrobiło to na mnie pozytywne wrażenie.
Świetne radio, które zawsze mi towarzyszy przy dojazdach do pracy. Muzyka i programy są interesujące i przyciągają różnych słuchaczy od tych najmłodszych do najstarszych.
Infolinia, na którą przedzwoniłam w celu umówienia wizyty lekarskiej działa bez zarzutu. Nie trzeba długo czekać na połączenie z konsultantem, a sam kontakt jest miły. Osoby tam pracujące są kompetentne i chętne do pomocy.
W celu zamknięcia konta w T-Mobile Usługi Bankowe przedzwoniłam na infolinię. Połączenie odebrał konsultant i po zweryfikowaniu mnie jako klienta szybko i sprawnie mnie obsłużył. Konsultant był miły i kompetentny, a obsługa i złożenie odpowiednich dyspozycji odbyło się sprawnie i trwało mniej niż 7 min.
Sklep był czysty, a artykuły na półkach ładnie poukładane. Ciężko było mi odnaleźć produkt, którego szukałam, nie mogłam też znaleźć osoby z personelu, która mogłaby mnie nakierować. Udając się do kasy, zauważyłam że jest duża kolejka. Było uruchomionych dużo kas, ale mimo tego czas oczekiwania na skasowanie produktów wynosił powyżej 10 min.
Sklep był czysty, a asortyment uporządkowany. Dobre oznakowanie alejek spowodowało, że łatwo odnalazłam poszukiwany towar. Czytnik cen, z którego skorzystałam działał bez zarzutu. Do kasy była kolejka składająca się z 4 osób, kasjerka sprawnie i szybko obsługiwała klientów, a przy tym była uprzejma.
Otoczenie i sam paczkomat był czysty. Paczkomat usytuowany jest w łatwo dostępnym miejscu i jest dobrze oznakowany. Na ekranie pojawia się przejrzysta i czytelna instrukcja, która ułatwia odbiór paczki. Odbiór paczki jest prosty i odbywa się sprawnie.
Do kasy, w której kupowałam bilety nie było kolejki, pracownik sprawnie mnie obsłużył. Cały etap kupowania biletów trwał krótko i rozmowa przebiegała w miłej atmosferze. Pracownik sprawdzający bilety uprzejmie pokazał mi do której sali mam się udać. Sala kinowa była dobrze oznakowana i oświetlona. W kinie było czysto i schludnie.
Przy dystrybutorze nie było pracownika, który zatankował by za mnie, natomiast cała obsługa i płatność przebiegała bez zarzutów. Pracownik, który mnie obsługiwał był uprzejmy i kompetentny. Przed zakończeniem obsługi zaproponował mi zakup dodatkowego produktu w promocyjnej cenie. Po dokonaniu płatności zostałam uprzejmie pożegnana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.