Miejsce obserwacji Tesco, ul. Mickiewicza. Parking oraz strefa wejścia - brudno. Braki cenowe przy stoisku o/w. Bałagan w zamrażarce z rybami. Braki towarowe na półkach i nie zawsze podana informacja "produkt czasowo niedostępny" Regał chłodniczy sprawia wrażenie mocno zużytego. Bałagan w koszach z art. przemysłowymi. Na skierowane zapytanie do obsługi sklepu na czym polega "gwarancja stałej ceny" - otrzymałem wyczerpującą odpowiedź. Obsługa przy kasie sprawna.
Miejsce obserwacji supermarket sieci Tesco w Żninie przy ul. Mickiewicza. Plac parkingowy przed sklepem brudny nie zamieciony z liści czy papierków. Strefa wejścia ok, ale już brudna podłoga w pierwszej alejce zwróciła moją uwagę. Zresztą podłoga w całym sklepie - także przed stoiskiem komplementarnym była brudna. Nie były to świeże plamy, lecz zaschnięte. Nie uprzątnięty cukier oraz folie. Oferta towarowa bogata, pełna znanych marek ale braki towarowe ( puste miejsca + info "przepraszamy - towar chwilowo niedostępny ) na półkach skutecznie zniechęciły mnie do zakupów. Być może spowodowane to było zmiana layoutu? Na stołach non food towar w miarę poukładany, etykiety cenowe przejrzyste i czytelne na całym sklepie. Etykiety cenowe z porównaniem cen u konkurencji moim zdaniem nie na miejscu - nie powinno ich być. Pomimo znacznej kolejki - około ośmiu osób przy kasie z alkoholem i przedostatniej z pięcioma osobami, nie została uruchomiona trzecia. Towar zakupiony przeze mnie zeskanowany w całości. Pytanie o kartę stałego klienta, skasowanie należności i do widzenia. Dodam jeszcze, że pracownice sklepu schludnie i czysto ubrane w firmowe bluzy. Za linią kas na podłodze leżały paragony i końcówki od jednorazówek, na kasach także.
Miejscem mojej obserwacji jest stacja paliw PKN Orlen przy ulicy Sienkiewicza w Żninie. Plac, podjazd do dystrybutorów czysty. Czytelne i aktualne ceny na dostępne paliwa. Przy dystrybutorach dostępne są wiadra z myjkami do umycia szyb, a także jednorazowego użytku rękawiczki. W malutkim pomieszczeniu gastronomiczno-kasowym podłoga była czysta, towar starannie poukładany,bez braków. Także strefa przykasowa pełna. Oferta gastronomiczna - pełen asortyment. Obsługa przy stanowisku kasowym sprawna i uśmiechnięta. Pytania o karty biznes tank, Flotę Vitay. Zaproponowano mi jeden z produktów dostępnych przy kasie - napój energetyczny. Czas obsługi adekwatny do posiadanych urządzeń IT. Ceny paliw przyzwoite, natomiast ceny akcesoriów samochodowych, fast foodu, alkoholi stanowczo za wysokie. Mimo wszystko polecam tę stację.
W dniu dzisiejszym , w godzinach rannych udałem się do SKOK-u Wielkopolska celem opłacenia raty kredytu. W punkcie były obecne dwie panie. Jedna siedziała przy stanowisku kasowym i obsługiwała klienta, natomiast druga siedziała przy stanowisku obsługi kredytów. Na swoją kolej czekałem króciutko max. 2-3 minuty. Także obsłużony zostałem szybko i bez zbędnych rozmów - czyli szybko, krótko i na temat tak jak lubię. Pomieszczenie czyste, zadbane, schludne. Materiały promocyjne dostępne w zasięgu wzroku klienta. Co zwróciło moją uwagę to kącik dla najmłodszych - przeważnie zawsze znudzonych oczekiwaniem w kolejce. Niestety z racji swojego wieku, nie mogłem z niego skorzystać ;) Prowizje od wpłat np. do operatorów telekomunikacyjnych, energetyki itp. przystępne. Polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.