Opinia użytkownika: Pasik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Miejsce obserwacji supermarket sieci Tesco w Żninie przy ul. Mickiewicza. Plac parkingowy przed sklepem brudny nie zamieciony z liści czy papierków. Strefa wejścia ok, ale już brudna podłoga w pierwszej alejce zwróciła moją uwagę. Zresztą podłoga w całym sklepie - także przed stoiskiem komplementarnym była brudna. Nie były to świeże plamy, lecz zaschnięte. Nie uprzątnięty cukier oraz folie. Oferta towarowa bogata, pełna znanych marek ale braki towarowe ( puste miejsca + info "przepraszamy - towar chwilowo niedostępny ) na półkach skutecznie zniechęciły mnie do zakupów. Być może spowodowane to było zmiana layoutu? Na stołach non food towar w miarę poukładany, etykiety cenowe przejrzyste i czytelne na całym sklepie. Etykiety cenowe z porównaniem cen u konkurencji moim zdaniem nie na miejscu - nie powinno ich być. Pomimo znacznej kolejki - około ośmiu osób przy kasie z alkoholem i przedostatniej z pięcioma osobami, nie została uruchomiona trzecia. Towar zakupiony przeze mnie zeskanowany w całości. Pytanie o kartę stałego klienta, skasowanie należności i do widzenia. Dodam jeszcze, że pracownice sklepu schludnie i czysto ubrane w firmowe bluzy. Za linią kas na podłodze leżały paragony i końcówki od jednorazówek, na kasach także.