Świetna o rzetelna obsługa. Konsultanci bardzo profesjonalnie podchodzą do obsługi oraz pomocy w rozwiązaniu problemu. Sprawa załatwiona podczas jednej wizyty. Salon Orange Nysa, Rynek 30
Wczoraj wieczorem ok godziny 21 odwiedziłem restaurację przy centrum handlowym Factory, Po wejściu do restauracji nie słyszałem własnych myśli przez zbyt głośną muzykę, W środku znajdowało się sporo gości przy stolikach, jak i przy kasach, zauważyłem że były czynne aż 4 kasy, także udałem się do jednej, stanąłem w kolejce, Pan przyjmujący zamówienie, niestety nie przyjmował zamówień jedno po drugim i dopiero składał / kompletował zamówienie, tylko przyjmował jedno i odchodził składać zamówienie, co moim zdaniem wydłużało czas obsługi. gdzies po ok 5minutach zostałem zaproszony na reszcie do kasy, Zamówiłem kanapkę Wieśmac frytki oraz shake, shake otrzymałem od razu, na frytki i kanapkę czekałem, shake był tak zmrożony że nie dało się go ssać przez słomkę, musiałem czekać aż odtaje. Frytki dostałem po 2 minutach, fakt faktem ciepłe, ale przesolone, natomiast na kanapkę czekałem prawie 10 min, Pan tłumaczył się tym że zamówienia na drivie mają pierwszeństwo. Ok, rozumiem, ale ile można czekać na kanapkę w restauracji fast food. Ogólnie kanapka była dobra, ale fakt czekania był denerwujący.
Hipermarket jak hipermarket, a jednak nie. zdawałoby się że ludzie pracujący pod presją nie zawsze mogą być mili dla swoich klientów, a jednak. Tym razem nie będę mówił o sklepie jako o sklepie, tudzież o kasjerach, mianowicie jeszcze nigdy, nigdzie nie spotkałem się z takim podejściem do swojego klienta jak tam, Panie które pracują w punkcie informacyjno-reklamacyjnym są uprzejme że aż "razi" ;)Często mimo późnej godziny odwiedzin, zawsze są Panie są uśmiechnięte. Zaraz tylko przy pojawieniu się przy ladzie, pytają w czym mogą pomóc. Ale już skoro piszę na temat tego sklepu, to powiem tylko jeszcze że sam sklep jest zawsze czysty, ceny zawsze się zgadzają z faktycznymi, produkty świeże. Wiem że będę ten sklep odwiedzał zawsze.
Jak prawie każdy z nas, robi zakupy w hipermarketach czy też większych dyskontach, tak więc i ja wybieram duże sieciówki. Zawsze doceniam pracę ludzi, którzy się nam "poświęcają". Natomiast to co dzieje się w tym sklepie, to nie wiem czy zasługuje na jakiekolwiek docenienie. W sklepie panuje bałagan, często nie ma jak przejść między alejkami, sklep kompletnie nie jest oznaczony np. tak jak u konkurencji TESCO. Zawsze kupowałem w KAUFLANDZIE mięso na wagę, czyli przy stanowisku z garmażerką, gdyż to mięso jest świeże (wiem z innych źródeł) ale niestety ostatnio Pani obsługująca mnie, podczas podawania, nakładania mięsa klientom, za każdym razem biorąc woreczek. ŚLINIŁA palce by go otworzyć, kiedy tak stałem w kolejce i ją obserwowałem, miałem nadzieje że po pewnym czasie przestanie to robić, niestety to nie nastąpiła. a ja "wyszedłem" z kolejki. Tak że nie oceniam sklepu zbyt dobrze. a zwłaszcza stoiska z mięsem. Dodatkowo jeszcze Panie przy kasach nie zachowują się profesjonalnie, rozumiem każdy jest człowiekiem, ale każdego drażni (przynajmniej mnie) kiedy osoba obsługująca mnie, rozmawia na pół linii kasowych z koleżanką obok.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu we Wrocławiu przy ul. Legnickiej. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.