W piątkowe popołudnie wybrałam się na małe zakupy do drogerii Natura w CH Mazovia w Płocku. Miałam jasno określony cel - krem do rąk oraz peeling do ciała. Pewnie weszłam do sklepu i jak zawsze pięknie pachniało. Wygląd półek również jak zawsze nienaganny i uporządkowany.Od razu rzucały się w oczy odpowiednio wyeksponowane półki z promocjami. Szybko trafiłam do półek z asortymentem, który mnie interesował. Złapałam pudełko z peelingiem i poszłam szukać kremu do rąk.Trochę postałam przy półce bo wybór był ogromny. Ekspedientka podeszła do mnie z pytaniem w"czym mogę pomóc". Gdy odpowiedziałam, że sobie poradzę od razu podbiegła do kolejnej osoby z tym samym pytaniem. Gdy wybrałam krem podeszłam do kasy. Pani z uśmiechem mnie przywitała, skasowała produkty i zaproponowała promocyjne produkty. Gdy stwierdziłam, że potrzebna mi jest jeszcze maseczka do tworzy od razu podeszła do półki i mi ją przyniosła. Pożegnała mnie z uśmiechem i zaprosiła ponownie. Po jakiś 5 min od wyjścia ze sklepu zauważyłam, że zamiast peelingu kupiłam masło do ciało. Od razu pobiegłam z powrotem z prośbą o wymianę towaru. Pani przy kasie bez problemu wymieniła towar przynosząc mi peeling z półki. Przeprosiłam za problem a ona na to. Nie ma za co, od tego tu jesteśmy" Bardzo pozytywna ocena całego sklepu.
W niedzielny poranek, zaraz po kościele nabrałam ochoty na jabłka. Więc wybrałam się do pobliskiej Biedronki. Pierwsze wrażenie, pozytywne, czysto schludnie ale brak jakichkolwiek koszyków ani wózków mimo że w sklepie dużego tłumu nie było. Musiałam więc weszłam bez. Ustałam przy owocach i chyba z 10 min dopasowywałam cene jabłek do towaru. Taki galimatias w cenach. Bo skąd moge wiedzieć, które jabłka to te po "2.49" zł, a które po "3.59" skoro pod jedną ceną stoją gruszki a pod drugą nic. Niestety nawet nie mogłam się nikogo spytać o radę bo na horyzoncie nie pojawił się żaden pracownik sklepu. Na szczęście Pani przy kasie okazała się miła i uśmiechnięta. Radośnie mnie przywitała, zaproponowała torbę na zakupy oraz życzyła udanej niedzieli. Tylko ta Pani uratowała moją opinię o tym sklepie.
Przyszłam wraz z tatą aby podpisać nową umowę na telefon. Na początku wybadała nasze potrzeby, tzn. na jak długo chcemy podpisać umowę, z jakich pakietów najczęściej korzystamy i na jakich funkcjach telefonu najbardziej nam zależy. Po tych pytaniach przedstawiła dwie oferty najbardziej odpowiadające naszym potrzebom. Bardzo fachowa i rzetelna obsługa klienta. Proste i zrozumiałe odpowiedzi na pytania i trafne rozwiewanie wątpliwości. Przy rozmowie używała zwrotów grzecznościowych. Popisanie umowy poszło szybko i fachowo. Wyjaśniła najważniejsze punkty umowy. Wypisała kody z jakich możemy używać w celu zmniejszenia kosztów. Przy nas uruchomiła nowy telefon i pokrótce opowiedziała o jego głównych funkcjach. Zaproponowała także odpowiednie akcesoria do telefonu. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Na pewno przy następnej wymianie tego telefonu zgłoszę ponownie do tego punktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.