Opinie użytkownika (3)

uzyskanie bardziej szczegółowych...
uzyskanie bardziej szczegółowych informacji na temat kursu jest słabe, ponieważ panie w sekretariacie nie potrafią odpowiedziec konkretnie na pytania. Jeśli chodzi o poziom nauczania, to wykładowca owszem był miły, ale nie odpowiadał na pytania, nie przerobiliśmy tego co miało być w programie i co jest potwierdzone w certyfikacie jako opanowane, ale prawda jest, ze kurs był niedrogi

Niwa

14.05.2009
Nie zgadzam się (20)
pracownica kasy była...
pracownica kasy była bardzo niemiła, na poczatku dała mi odczuć, ze jestem mało inteligentna, przewracała oczami i wręcz rzucała produkty na taśmę, bez wątpienia pokazała niecheć do klienta choć byłam miła ( i pewnie dlatego) i tym samym wykazała sie brakiem profesjonalizmu

Niwa

14.05.2009

Selgros

Placówka

Warszawa, Połczyńska 103

Nie zgadzam się (20)
pracownicy sprzedaży czy...
pracownicy sprzedaży czy też obsługi kienta posiadaja za mało wiedzy produktowej, wprowadzają w błąd klienta właśnie wydaje mi sie z tego powodu. Wiekszą uwage zwracaja na ilość (wiadomo od tego zalezy w wiekszej części wysokość ich wynagrodzenia) a nie na jakość obsługi i zachowanie jej odpowiedniego standardu. Poza tym klienci narzekaja tu również na opieszałość i powolność, czuja sie ignorowani. Najczęściej zdarza sie to jednak przy obsłudze po sprzedażowej, bo jak sie domyslam nic z tego nie maja, czasem są nieprzyjemni a klient przez to czuje się jak "ciemniak"

Niwa

14.05.2009
Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi