uzyskanie bardziej szczegółowych informacji na temat kursu jest słabe, ponieważ panie w sekretariacie nie potrafią odpowiedziec konkretnie na pytania. Jeśli chodzi o poziom nauczania, to wykładowca owszem był miły, ale nie odpowiadał na pytania, nie przerobiliśmy tego co miało być w programie i co jest potwierdzone w certyfikacie jako opanowane, ale prawda jest, ze kurs był niedrogi
pracownica kasy była bardzo niemiła, na poczatku dała mi odczuć, ze jestem mało inteligentna, przewracała oczami i wręcz rzucała produkty na taśmę, bez wątpienia pokazała niecheć do klienta choć byłam miła ( i pewnie dlatego) i tym samym wykazała sie brakiem profesjonalizmu
pracownicy sprzedaży czy też obsługi kienta posiadaja za mało wiedzy produktowej, wprowadzają w błąd klienta właśnie wydaje mi sie z tego powodu. Wiekszą uwage zwracaja na ilość (wiadomo od tego zalezy w wiekszej części wysokość ich wynagrodzenia) a nie na jakość obsługi i zachowanie jej odpowiedniego standardu. Poza tym klienci narzekaja tu również na opieszałość i powolność, czuja sie ignorowani. Najczęściej zdarza sie to jednak przy obsłudze po sprzedażowej, bo jak sie domyslam nic z tego nie maja, czasem są nieprzyjemni a klient przez to czuje się jak "ciemniak"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.