Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną przez Panią obserwację dotyczącą obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo źle. Jestem...
Bardzo źle. Jestem bardzo rozczarowana tym bankiem. Od 10 lat bylam sumiennym klientem,jednak brak kompetencji oraz wyludzanie pieniędzy od rzetelnego klienta banku całkowicie odsunelo mnie od owej firmy.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za przesłaną opinię odnośnie jakości obsługi w mBanku. Przykro nam z powodu Pani negatywnych doświadczeń. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy kontakt klienta z bankiem był dla niego źródłem satysfakcji i zadowolenia. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
WADY :- brudno...
WADY :- brudno przed sklepem, - za mały personel,- tworzą się duże kolejki, - błędne oznakowanie towaru -ceny nie są współmierne z ceną na półce a przy kasie, - brak zachowanej higieny pracowników np. pracownik przy pieczywie nie używa rękawic podczas sięgania po pieczywo i ma brudne dłonie - koszmar.ZALETY:- sklep na osiedlu .
W całym Zabrzu jedna z najtańszych stacji benzynowych,szybka, samoobsługowa, możliwość płatności kartą. Jeden minus to dystrybutor rzadko wydaje paragon, trzeba mieć szczęście.Mnie się akurat tego dnia udało go dostać .
Jeżeli chodzi konkretnie o ten sklep w centrum ZABRZA to muszę z przykrością stwierdzić,że robiąc zakupy w tym sklepie spotkałam się tego dnia z dużą nieżyczliwością jednej z pracownic, którą poprosiła o pomoc, ponieważ nie znałam sklepu na tyle by wiedzieć gdzie znajduje się czytnik, aby sprawdzić cenę interesującego mnie w tym momencie towaru. Poprosiłam ową pracownicę by sprawdziła mi cenę, gdzie zderzyłam się z opryskliwą odpowiedzą :"Ja tu nie jestem od sprawdzania cen " po czym owa Pani odwróciła się na pięcie i kontynuowała swoja prywatną rozmowę przez telefon pozostawiając mnie z niewyjaśniona sprawą . Przyznam szczerze że opadła mi szczęka po zaistniałej sytuacji.Wiem ,że każdy z nas ma zły dzień ale z czystej życzliwości można było m nie skierować do czytnika a nie wyrzucać na klienta swoje żale.Taki incydent spowodował,że już się w tym sklepie na pewno ie pojawię .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.