Podczas poszukiwania stroju galowego dla nastolatka w dziale męskim sklepu, pani z obsługi podeszła do mnie i zaoferowała pomoc. Wysłuchawszy czego szukam, zaproponowała mi kilka różnych marynarek starając się sprostać moim potrzebom. Udzieliła mi także konkretnych informacji na temat tabeli rozmiarów. Cała rozmowa przebiegała w miłej atmosferze, i jako klient sklepu czułam się kompetentnie obsłużona. Trochę gorzej oceniam sam sklep jako taki: na wieszakach panuje ścisk, niektóre części garderoby są niepoukładane, sprawiają wrażenie chaosu, brakuje niektórych rozmiarów. Za to ani w przebieralni ani przy sklepowej kasie nie musiałam stać w kolejce co jest dla mnie bardzo ważne. Ponownie obsługa przy kasie sklepu okazała się bardzo miła i kompetentna, kasjerka sama zaproponowała mi że wykona adnotację na paragonie która umożliwi mi zwrot jednego z towarów z którego była urwana metka.
Podczas wizyty w sklepie chciałam dokonać zakupu produktu z oferty promocyjnej. Niestety nie było go w takiej ilości jaką zamierzałam kupić. Dość szybko udało mi się znaleźć pracownika sklepu który w uprzejmy sposób odpowiedział na moje pytania: poinformował mnie że na magazynie nie ma większej ilości tego produktu oraz zaproponował mi że mogę udać się do pobliskiego sklepu tej samej sieci w której towar interesujący mnie powinien jeszcze być. Ogólnie sklep - odremontowany i zreorganizowany w ostatnich miesiącach prezentuje się dość korzystnie choć w strefie oferty promocyjnej można dostrzec pewien bałagan w artykułach. Czynne były niestety tylko dwie kasy co powodowało ustawianie się (niezbyt długich) kolejek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.