Lokal ogólnie umiejscowiony w dobrym miesjcu, z parkinigem co chyba najważniejsze ale dziwi brak klientów. Dlaczego? Wchodze, biore koszyk i rozgądam sie. Pierwsze stojak z gazetami w opłakanym stanie, bałagan , poniszczone gazety. Dalej brak cen regalowych przy produktach, lub nie te produkty pod danymi cenami. Promocje korzystne. dział mięsny wogóle nie zachęca do zakupów, wędliny nie grzeszą świerzościa. Panie z obsługi zajęte rozmową, zapytane o konkretny towar podaja mapke sklepu zamiast zaprowadzic w dane miejsce. Przy kasie nieestetyczny wózek w produktami przecenionymi z powodu krotkiego terminu ważności, pani na kasie proponuje oprócz batonikówn zmiotke do kurzu.......jedynie ceny zachecaja do powrotu
Jest to sklep ogólno spożywczy najbliższy mojego miejsca zamieszkania. Mimo to staram sie tylko w sytuacjach awaryjnych robić w nim zakupy. Około 100, dalej jest inny sklep spozywczy gdzie przy koszyku zakupów za około 50 zl mozna zaoszczedzis az 10 zl w porównaniu z chatą polską. Przerażają też zawsze wystepujące kolejki. które nie zawsze są rozładowywane druga kasą. Nieestetycznie też wygląda towar wystwione na podłogach, bądź ka każdym skrawku wolnego miejsca. Plusem jest to że sklep jest czynny 24 godziny na dobe.
Podchodząc do restauracji od razu można było zauważyć kolejke,a w sumie brak kolejek tylko grupa na zasadach kto pierwszy ten lepszy. Plusem było to że obsługa bardzo szybko uwijała sie z zamówieniami. Kiedy już udało mi sie dopchać do kasy miła u uśmiechnięta pani wysłuchała zamówienia, zaproponowała korzystniejszy zestaw. Tak samo szybciutko przygotowała zamównienie. Po chwili dopiero poprosiłam o zapakowanie produktów na wynos, bez komentarza pani zapakowała. Chętnie wróce do tej akurat restauracji, mimo kolejek ale przynajmniej wiek skąd te kolejki
Ponoć pierwsze wrażnie jest zawsze najważniejsze. To fakt ale nawet jeśli będzie dobre to jedno złe wszystko popsuje. Byłam abonentem tv n no kończyła mi sie umowa. Tradycyjnie już na 3 miesiące przed końcem zaczęlam dostawać telefony z ofertą. Przedstawiona przez konsultanta nie usatysfakcjonowała mnie więc w kolejnej dostałam niby lepszą więć suma sumarum sie skusiłam. Czekałam miesiąc, dwa zanim włączono obecane kanały i co? Nic. Przez telefon poinformowano mnie że mam tylko te same kanały ale promocją jest to że w tej samej cenie. Szkoda gadać. Dobrze że ze zmiana przez n t w warunkach umowy umożliwiła mi zerwanie umowy. Jestem na nie już na zawsze.
Każdy kto wraca do domu i okazuje sie iż ubranie nie lezy tak jak powinno jest przerazony że będzie problem ze zwrotem. Mimo że większośc sieci daje możliwość zwrotu ubrania, nie zawsze chętnie to robi. W tym przypadku przebiegło to rewelacyjnie. bez problemu ani pytań a dlczego , a po co przyjęto towar i z usmiechem mimo wszystko zwrócono mi gotówke. Najpierw kasjerka równiez zapytała czy chce wymienić produkt czy zwrot gotówki. Wiem już teraz że nie musze ciągnąć dziecka ze sobą na zakupy. W sklepie pnował porzadek, ubrania pokładane, ometkowane. Zawsze w polu widzenia obsługa która chętnie pomoże.
Sklep powitał ogólnym porządkiem w strefie wejścia. Jedyne co odrazu dało sie zauważyć to niezbyt czyste koszyki na zakupy. Poproszony pracownik, który zajmował sie wykładaniem towaru odrazu wskazał i podał mi produkt którego poszukiwałam. Przechodząc alejkami do kasy zauważylam duże braki cen przy produktach.Następnie bardzo przeraziła mnie kolejka do kasy, dopiero uwaga klienta odnośnie tej sytuacji sprawiła iż kasjerka zadzwoniła po wsparcie do kolejnej kasy. Kasjerki niezbyt zorientowane w asortymencie, nie są w stanie odpowiedzieć klientowi na pytanie czy dany produkt jest w asortymencie. Mimo wszystko zakupy w czystym sklepie zrobiły dobre wrażenie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.