Niestety często przeterminowane artykuły spożywczne, bez oznaczeń, bądź przecenione ale te nadające się już tylko do kosza- zkwaśniałe ciasto, syczące sałatki warzywno rybne, często brak etykiet z datą przydatności do spożycia. Obsługa bardzo miła i kompetentna jednakże kierownictwo powinno zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i nie przeceniać a wyrzucać nieprzydatny towar. Przydałby się kadrze kurs prawidłowego przechowywania żywności- nie data przydatności jest ważna a temperatura przechowywania. Mam nadzieję, że osoby za to odpowiedzialne wezmą głęboko do serca te uwagi zanim w końcu odwiedzi ich sklep kontrola sanepidu. Wstyd.
Ekspedientka nie przyjmuje karty bankomatowej podważając małżeństwo, gdyby karta należała do kobiety nie zweryfikowałaby, nie chciała nawet zobaczyć dowodu, nie poinformowała, że z boku stoi bankomat, szkoda, że nie wezwała policji. Po drugie- klientka chora, zaraźliwie, towary trafiają z powrotem na półkę - nakładane wcześniej przez chorą klientkę- pączki, warzywa, owoce.. o arogancji ekspedientki na warzywach nie wspomnę. Ogólnie brzydko pachnący sklep, jedna kolejka do mięsa i wędlin- raz ręką kurczak, raz kiełbasa- ani razu nie widziałam, by obsługując spłukały ręce. Zdecydowanie nie polecam, podobnie jak innych Stokrotek- sanepid powinien jeździć do nich na sygnale..
Sprawnie. Bardzo miła obsługa.Skuteczne działania na rzecz klienta banku- zajęcia komornicze z kwotą wolną od zajęcia, pieniądze do pobrania w placówce.
Indywidualne, satysfakcjonujące podejście do klienta, pomoc w trudnych sprawach- egzekucje komornicze, zajęcia rachunku. Sprawne, wręcz błyskawiczne podjęcie działań na korzyść klienta banku. Zmiana danych osobowych- bez komplikacji i zbędnej dokumentacji.
Witam serdecznie. Uprzejmie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty spełniały oczekiwania klientów, dlatego też serdecznie zachęcam do dalszego korzystania z szerokiej oferty produktów http://www.mbank.pl/. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak satysfakcjonująca jak do tej pory. Przypominam również, że nasi doradcy są dostępni przez całą dobę na mLinii (pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800). W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
Brak poszanowania dla...
Brak poszanowania dla klienta, brak zasięgu przez 6 dni- globalna awaria na łączach, zrywane połączenia po parunastu sekundach " rekompensata" 12 zł, kłamliwe odpowiedzi biura obsługi, jakoby klient pozostawał w zasięgu, przy czym wiele osób z Białegostoku i innych miast miało te same problemy.Konsultanci udawali, że nie wiedzą o awarii w przeciwieństwie do konsultantów innych operatorów, którzy byli świadomi problemów Orange. Nie polecam usług tej firmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.