Zostałam wezwana do sądu w sprawie o uszkodzenie ciała przez mjego psa (nie ugryzł tylko uderzył w trakcie zabawy z psem poszkodowanej). Byłam ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zyciu prywatnym, która obejmowała również szkody uczynione przez psa. Współpracę oceniam bardzo dobrze, w związku z tym iż nie mogłam pojawić się w siedzibie PZU osobiscie (kolidowało to z moimi godzinami pracy) pozwolono mi złożyć wyjaśnienia pisemnie. PZU bardzo szybko załatwiło sprawę, poszkodowana została poproszona o wizytę u lekarza orzecznika i otrzymała odszkodowanie w związku z tym nie byłam wzywana na rozprawę ponownie.Dzieki ubezpieczeniu i szybkiej obsłudze zostało mi oszczędzone sporo czasu i stresu. Później pzez kilka lat kontynuowałam uezpieczenie indywidualnie przez wzgląd na jakośc obsługi.
Chciałam spłacic kredyt,zadzwoniłam do oddziału i dowiedziałam sie,iż muszę zadzwonić na infolinię. Na infolinii dowiedziałam się,iż muszę wpłacic okresloną kwotę,dwukrotnie upewniałam się czy podano mi kwotę z odsetkami do następnego dnia ponieważ przelew realizowałam w dniu następnym,wpłaciłam kwotę o 100zł wyższą. Po upływie miesiąca dostałam pismo,iz mam dopłacic jeszcze 99zł. Poszłam wyjaśnic sprawę w oddziale Pani wydawał się bardzo ubawiona dzwoniąc i wyjaśniając sprawę, a kiedy wyjaśniłam jak wyglądała moja sytuacja poradziała mi tylko reklamację. Reamacji nie złozyłam ponieważ potrzebowałam pisma o zamknięciu kredytu w szybkim tempie.
Pan obsługujący kredyty hipoteczne wykazał się niekompetencją. Zapominał skserować całość dokumentów i wmawiał nam,iz my dokumentów nie dostarczylismy (komplet dokumentów wreczaliśmy zawsze w teczce więc nie było to mozliwe). Zapominał o tym co z nami uzgadniał. Obiecywał informowac na bieżąco a niestety to my musielismy dzwonić. Po przyznaniu kredytu w innej walucie niz wnioskowaliśmy i próbował nam wmówić,iz jest to korzystna oferta,a do tego udzielał błednych informacji,iz kredyt po upływie pół roku moglibysmy przewalutować.Kiedy powszechnie wiadomo było,iz takiej mozliwości nie będzie.
Bardzo niekompetentna obsługa,brak podstawowej wiedzy na temat sprzedawanego asortymentu. Bardzo niekulturalne zachowanie, ironiczny ton wypowiedzi.Podawanie sprzecznych informacji przez pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.